- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona faktura pomimo ustalonych innych warunków
Nie ma czegoś takiego że to pośrednik czy tam inne. Umowę zawarł Orange Polska, pośrednik działał w imieniu Orange Polska i to oni ponoszą odpowiedzialność za ich oszustwa.
__________________
*Post poddany edycji zgodnie z netykietą - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona faktura pomimo ustalonych innych warunków
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona faktura pomimo ustalonych innych warunków
@Maniek007 dlatego dostajesz 14 dni na odstąpienie od umowy, jeżeli podpisana umowa nie odpowiada. Ponieważ wyraziłeś zgodę na świadczenie usługi przed upływem 14 dni, dlatego został naliczony okres proporcjonalny oraz opłata aktywacyjna. Jeżeli zgoda nie była by wyrażona, opłata aktywacyjna oraz okres proporcjonalny przed upływem 14 dni nie byłby doliczony do faktury.
edit:
Jak dzwoni podwykonawca Orange w celu zaproponowania nowej umowy, bądź przedłużenia, to lepiej dobrze się zastanowić, bo kontakt z podwykonawcą jest praktycznie niemożliwy, a klient może zostać z niechcianą umową i później są takie a nie inne problemy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona faktura pomimo ustalonych innych warunków
@ketrasaArtur często te firmy zgłaszają się jako Orange i jego pracownicy, numer często ukryty, lub internetowy, więc nie odzwonisz do nich, oferty warto przez portal Orange zamawiać, teraz rzadko Orange dzwoni z ofertami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona faktura pomimo ustalonych innych warunków
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona faktura pomimo ustalonych innych warunków
@Anonim dokładnie jak piszesz, dlatego zawsze przedłużenie umowy przez infolinię 510 100 100 lub na stronie internetowej. Podwykonawcom jakoś nie bardzo ufam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona faktura pomimo ustalonych innych warunków
@Piotrekk85 firma partnerska sprzeda wszystko i jak najdrożej, bo musi się utrzymać na rynku, klient to tylko kasa i im więcej ugrają jego kosztem, tym lepiej, tak na marginesie często takie firmy krótko partnerują jednemu operatorowi, szybko zmieniają szyld i drugiego operatora pod swoje skrzydła biorą 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona faktura pomimo ustalonych innych warunków
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona faktura pomimo ustalonych innych warunków
@Maniek007napisał(-a)Nie ma czegoś takiego że to pośrednik czy tam inne. Umowę zawarł Orange Polska, pośrednik działał w imieniu Orange Polska i to oni ponoszą odpowiedzialność za ich oszustwa.
__________________
*Post poddany edycji zgodnie z netykietą - moderator Wojciech.
Nie pisz o oszustwie, bo takiego u ciebie nie było, może tylko zatajenie niektórych opłat/ kosztów, oszustwo to już, jak telefon na ciebie wezmą czy inny sprzęt, bywają takie wypadki przy umowach na firmę i wtedy 10 czy 100 drogich telefonów podpięte jest do umowy, wystarczy poczytać w internecie.
@Piotrekk85 ci co pracują na infolinii/ bok i czat, czy partnerzy biznesowi, to inna liga, tu chodzi o firmy partnerskie co zmieniają szyld co kilka miesięcy i niestety działają na szkodę Orange i jego klientów, często bezkarnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś