- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
O polnocy zlozylem zamowienie na stronie orange na przeniesienie numeru z nju mobile na abonament itd.
O tym ze nie mozna anulowac zlozonego zamowienia przez internet juz sie dowiedzialem - musze czekac az wysla kuriera i kurierowi pod drzwiami powiedziec „NIE” .. czyli za jakies 3 do 5 dni.
Pytanie natomiast czy da sie pojechac do salonu i zlozyc takie same zamowienie (nie interesuja mnie roznice w cenach, zalozmy ze daja to samo) z przeniesieniem numeru z nju mobile i przejdzie bez problemu? Czy moze w salonie odbije sie od sciany bo wisi zamowienie ze strony?
Help?
PS. Infolinia Orange nie wie .. nie zna sie.. jest zarobiona ...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie przez internet, a zamówienie w salonie
rozważ oznaczenie stosownego wpisu, jeśli uważasz, że otrzymane informacje były w jakimś stopniu pomocne. Dzięki temu inni użytkownicy, szukający odpowiedzi na podobne pytanie, łatwiej dotrą do wartościowych treści 🙂