Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Zamówienie przez internet, a zamówienie w salonie

O polnocy zlozylem zamowienie na stronie orange na przeniesienie numeru z nju mobile na abonament itd.

 

O tym ze nie mozna anulowac zlozonego zamowienia przez internet juz sie dowiedzialem - musze czekac az wysla kuriera i kurierowi pod drzwiami powiedziec „NIE” .. czyli za jakies 3 do 5 dni.

 

Pytanie natomiast czy da sie pojechac do salonu i zlozyc takie same zamowienie (nie interesuja mnie roznice w cenach, zalozmy ze daja to samo) z przeniesieniem numeru z nju mobile i przejdzie bez problemu? Czy moze w salonie odbije sie od sciany bo wisi zamowienie ze strony?

 

Help?

 

PS. Infolinia Orange nie wie .. nie zna sie.. jest zarobiona ... 

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz

Rozwiązanie:
Highlighted
Poziom 40, Guru *****
  • 25019
  • 13358
  • 1135

Zamówienie przez internet, a zamówienie w salonie

Jeśli sprawa dotyczy tego samego numeru, to nie. Może być jedno zamówienie w danym momencie.
.

Wszystkie odpowiedzi:
Highlighted
Poziom 40, Guru *****
  • 25019
  • 13358
  • 1135

Zamówienie przez internet, a zamówienie w salonie

Jeśli sprawa dotyczy tego samego numeru, to nie. Może być jedno zamówienie w danym momencie.
.
Zespół Nasz Orange
  • 2254
  • 3241
  • 117

Zamówienie przez internet, a zamówienie w salonie

@czacha,

rozważ oznaczenie stosownego wpisu, jeśli uważasz, że otrzymane informacje były w jakimś stopniu pomocne. Dzięki temu inni użytkownicy, szukający odpowiedzi na podobne pytanie, łatwiej dotrą do wartościowych treści Emotikon: Szczęśliwy

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

0 Lubię to
Odpowiedz