Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Zamówienie do salonu - dramat

[ Edytowane ]

► W temacie doprecyzowano etykiety - Moderator Wiktor ◄

 

Cześć, 

 

Dziś w salonie w Szczecinie nie mogłem odebrać przesyłki. W salonie doradca stwierdził, że nie może wpisać numeru seryjnego telefonu ( IMEI ), bo mają systemu testowy i jest problem. Doradca chciał anulować zamówienie i złożyć nowe na innych warunkach aniżeli te z www. Nie zgodziłem się na takie warunki.  Spotkaliście się z takim problem ? Jak anulować zamówienie ? 

 

Damian

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 19, Pasjonat
  • 30
  • 26
  • 1

Zamówienie do salonu - dramat

Jesli chcesz koniecznie zamowienie anulowac to po prostu nie musisz go odbierac i tyle.
Poziom 19, Pasjonat
  • 30
  • 26
  • 1

Zamówienie do salonu - dramat

Mozesz rowniez jeszcze raz sprobowac zamowic przez internet i ewentualnie zobaczyc jak bylo by z odbiorem z innym salonie.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Zamówienie do salonu - dramat

Chciałem wcześniej anulować celem złożenia nowego zamówienia. Lepsze warunki aniżeli w salonie. Złożyć będę mógł kolejne w przyszłym tygodniu. 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 19, Pasjonat
  • 30
  • 26
  • 1

Zamówienie do salonu - dramat

Rozumiem Cie ze sa lepsze warunki przez internet... Emotikon: Szczęśliwy Poczekaj do przyszlego tygodnia i zamow raz jeszcze Emotikon: Szczęśliwy
0 Lubię to
Odpowiedz
Highlighted
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Zamówienie do salonu - dramat

[ Edytowane ]

Zastanawia mnie, czy inni mają tak samo. Skoro problem z testowym system, to problem powinien być globalny. Więcej powinno być takich przypadków.... lub doradca chciał zarobić na mnie, świadomie proponując anulowanie zamówienia i złożenia na nowo, na nowych nieakceptowalnych przeze mnie warunkach. Premia, premia i targety w salonie w Szczecinie ( główny salon) 

0 Lubię to
Odpowiedz
Pracuję w Orange
  • 366
  • 502
  • 44

Zamówienie do salonu - dramat

[ Edytowane ]

@ecrevisse_ Problem jest niestety i dotyczy zamówień złożonych przez internet z odbiorem w salonie. Po anulowanie spróbuj zamówić przez kuriera lub w salonie.

 

I o ile byłeś dziś z tą sprawą w Smart Store to dzwonili do mnie w tej sprawie Emotikon: Szczęśliwy 

0 Lubię to
Odpowiedz