- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie do salonu - dramat
► W temacie doprecyzowano etykiety - Moderator Wiktor ◄
Cześć,
Dziś w salonie w Szczecinie nie mogłem odebrać przesyłki. W salonie doradca stwierdził, że nie może wpisać numeru seryjnego telefonu ( IMEI ), bo mają systemu testowy i jest problem. Doradca chciał anulować zamówienie i złożyć nowe na innych warunkach aniżeli te z www. Nie zgodziłem się na takie warunki. Spotkaliście się z takim problem ? Jak anulować zamówienie ?
Damian
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie do salonu - dramat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie do salonu - dramat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie do salonu - dramat
Chciałem wcześniej anulować celem złożenia nowego zamówienia. Lepsze warunki aniżeli w salonie. Złożyć będę mógł kolejne w przyszłym tygodniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie do salonu - dramat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie do salonu - dramat
Zastanawia mnie, czy inni mają tak samo. Skoro problem z testowym system, to problem powinien być globalny. Więcej powinno być takich przypadków.... lub doradca chciał zarobić na mnie, świadomie proponując anulowanie zamówienia i złożenia na nowo, na nowych nieakceptowalnych przeze mnie warunkach. Premia, premia i targety w salonie w Szczecinie ( główny salon)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie do salonu - dramat
@ecrevisse_ Problem jest niestety i dotyczy zamówień złożonych przez internet z odbiorem w salonie. Po anulowanie spróbuj zamówić przez kuriera lub w salonie.
I o ile byłeś dziś z tą sprawą w Smart Store to dzwonili do mnie w tej sprawie 🙂