Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zamówienie do salonu - dramat


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Zamówienie do salonu - dramat

► W temacie doprecyzowano etykiety - Moderator Wiktor ◄

 

Cześć, 

 

Dziś w salonie w Szczecinie nie mogłem odebrać przesyłki. W salonie doradca stwierdził, że nie może wpisać numeru seryjnego telefonu ( IMEI ), bo mają systemu testowy i jest problem. Doradca chciał anulować zamówienie i złożyć nowe na innych warunkach aniżeli te z www. Nie zgodziłem się na takie warunki.  Spotkaliście się z takim problem ? Jak anulować zamówienie ? 

 

Damian

6 ODPOW. 6

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 35
  • 45
  • 2

Zamówienie do salonu - dramat

Jesli chcesz koniecznie zamowienie anulowac to po prostu nie musisz go odbierac i tyle.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 35
  • 45
  • 2

Zamówienie do salonu - dramat

Mozesz rowniez jeszcze raz sprobowac zamowic przez internet i ewentualnie zobaczyc jak bylo by z odbiorem z innym salonie.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Zamówienie do salonu - dramat

Chciałem wcześniej anulować celem złożenia nowego zamówienia. Lepsze warunki aniżeli w salonie. Złożyć będę mógł kolejne w przyszłym tygodniu. 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 35
  • 45
  • 2

Zamówienie do salonu - dramat

Rozumiem Cie ze sa lepsze warunki przez internet... 🙂 Poczekaj do przyszlego tygodnia i zamow raz jeszcze 🙂

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Zamówienie do salonu - dramat

Zastanawia mnie, czy inni mają tak samo. Skoro problem z testowym system, to problem powinien być globalny. Więcej powinno być takich przypadków.... lub doradca chciał zarobić na mnie, świadomie proponując anulowanie zamówienia i złożenia na nowo, na nowych nieakceptowalnych przeze mnie warunkach. Premia, premia i targety w salonie w Szczecinie ( główny salon) 


Pracuję w Orange
  • 470
  • 916
  • 53

Zamówienie do salonu - dramat

@ecrevisse_ Problem jest niestety i dotyczy zamówień złożonych przez internet z odbiorem w salonie. Po anulowanie spróbuj zamówić przez kuriera lub w salonie.

 

I o ile byłeś dziś z tą sprawą w Smart Store to dzwonili do mnie w tej sprawie 🙂