06-11-2018
21:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-11-2018
21:32
Zablokowany numer przeterminowana płatność KRD
Witam nie opłacalem rachunku starszej osoby od około 6msc byłem przekonany że ktoś z rodziny l rozwiązał umowę (dobiegła końca przed moim wyjazdem) a nikt nie korzystał z tego nr, po powrocie do kraju przeglądając listy w skrzynce znalazłem sporo ponaglen oraz informacje o wpisaniu do KRD. Zalogować się na konto Mój Orange nie mogę dostaje informacje ze numer nie istnieje. Ktoś pomoże jak najszybciej wyprostować ta sprawę i wypowiedzieć umowę. Pozdrawiam
Etykiety:
4 ODPOW. 4
06-11-2018
21:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-11-2018
21:34
Zablokowany numer przeterminowana płatność KRD
Zadzwoń z dowolnego numeru na 510100100.
06-11-2018
21:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-11-2018
21:40
Zablokowany numer przeterminowana płatność KRD
Dzięki za radę, gdyby nie była 21 30 już dawno bym to zrobił, myslalem E ktoś podpowie czy np mam przelać zaległość na konto Orange czy jak ma się to odbyć
06-11-2018
21:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-11-2018
21:42
Zablokowany numer przeterminowana płatność KRD
Na forum tego nie sprawdzimy. Jeśli zaległości są sprzedane, to do firmy windykacyjnej trzeba płacić a nie do Orange. Infolinia powinna być czynna całą dobę.
07-11-2018
00:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-11-2018
00:10
Zablokowany numer przeterminowana płatność KRD
@Adams99, oddanie sprawy do firmy windykacyjnej to absolutna ostateczność i zwlekamy z tym tak długo, jak możemy, więc głowa do góry, może jeszcze nie jest za późno. Musisz jednak sprawdzić na jakim etapie jest sprawa w tym konkretnym przypadku, a to poufne dane, więc poznasz je na infolinii. Nam też zależy, aby ta osoba w dalszym ciągu była naszym klientem, więc śmiało zadzwoń, konsultant pomoże i doradzi co można w tej sytuacji zrobić. Tylko może rzeczywiście nie teraz, bo choć infolinia jest 24h to eksperci w tematach płatności będą lepiej dostępni w ciągu dnia. Trzymam kciuki, aby wszystko udało się jeszcze odkręcić 🙂