Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zażalenia


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Zażalenia

Kpicie sobie z klientów, jestem wściekła z powodu dzisiejszej akcji. Nie dość że już drugi raz oddaje sprzęt do reklamacji i nie działa mi WIFI w domu to się okazuje, że mam do zapłaty 215 zł ponad abonament za wykonywanie połączeń z tej karty, mimo iż wasza pracownica z salonu powiedziała mi że oczywiście mogę wsadzić kartę do telefonu i z niej korzystać. To już jest nie pierwszy przypadek w którym dajecie mi racjonalne argumenty abym zakończyła z Wami współpracę 😉 odliczam tylko do zakończenia umowy, mam abonament na firmę i jak najszybciej będę uciekała do waszej konkurencji, ni komu więcej nie polecę waszej sieci, będę odradzała każdemu. Nie pierwszy przypadek w którym mam z wami problem, a tak na marginesie WIFI było miesiąc, nie działa do dziś a na kartce jest napisane że był tylko sprawdzany więc kpicie sobie z klientów. Żegnam!

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Zażalenia

Złóż reklamację jeśli takie info otrzymałaś.