- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zażalenia
Kpicie sobie z klientów, jestem wściekła z powodu dzisiejszej akcji. Nie dość że już drugi raz oddaje sprzęt do reklamacji i nie działa mi WIFI w domu to się okazuje, że mam do zapłaty 215 zł ponad abonament za wykonywanie połączeń z tej karty, mimo iż wasza pracownica z salonu powiedziała mi że oczywiście mogę wsadzić kartę do telefonu i z niej korzystać. To już jest nie pierwszy przypadek w którym dajecie mi racjonalne argumenty abym zakończyła z Wami współpracę 😉 odliczam tylko do zakończenia umowy, mam abonament na firmę i jak najszybciej będę uciekała do waszej konkurencji, ni komu więcej nie polecę waszej sieci, będę odradzała każdemu. Nie pierwszy przypadek w którym mam z wami problem, a tak na marginesie WIFI było miesiąc, nie działa do dziś a na kartce jest napisane że był tylko sprawdzany więc kpicie sobie z klientów. Żegnam!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś