- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► Temat przeniesiony z kategorii Telewizja (etykiety: pakiety TV, inne dot. telewizji) - Moderator Wiktor ◄
Cześć, dopiero co w zeszłym roku uporałem się z jednym przekrętem ze strony Orange, tak z początkiem tego tygodnia zapowiada się następna walka. Podpisałem umowę na Orange Love w październiku przy udziale przedstawicieli Orange. Jednym z dodatkowych (zupełnie mi niepotrzebnych) usług była oferta 'Więcej telewizji na próbę'. Choć z góry wiedziałem, że z tego nie skorzystam, gdyż mam podpisaną umowę z n-ką, to ponoć był to składnik pakietu dodawany 'w prezencie'.
Cały szkopuł w tym, że zarówno przedstawiciel, jak i osoba z infolinii BOK trzymali mnie w przekonaniu, iż po tych 3 miesiącach usługa wygaśnie sama - nie muszę jej wypowiadać pisemnie. Dostałem fakturę za luty - zdziwiony zwiększoną kwotą poszedłem do salonu Orange żeby wyjaśnić tę sprawę - i ku mojemu zdziwieniu kwota powiększona jest właśnie o tę dodatkową usługę, która miała sama wygasnąć. W odpowiedzi na rezygnację złożoną na miejscu, dziś dostałem pismo, że termin na wypowiedzenie tej usługi już minął, mogę z niej zrezygnować ale dostanę karę ponad 1000 zł.
Miał ktoś podobną sytuację? Widziałem podobny temat na forum i tam również pracownik bok twierdził, że nie trzeba tego wypowiedzenia składać osobiście - tylko w tamtej sytuacji autor tematu w porę zareagował. Mi pozostaje jednie reklamacja, którą jutro oczywiście złożę - ale pytanie do Was, czy ktoś miał lub spotkał się z podobną sytuacją?
Proszę tylko nie pisać 'trzeba było czytać umowę', już dosyć się zdenerwowałem czytając ich pismo, a mając potwierdzenie od 2 różnych pracowników nie przyszło mi do głowy żeby jeszcze się w nią wczytywać.
Pozdrawiam!
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wbrew obiegowej opinii na części forów napiszę dosyć szczerze, że UOKIK nie jest powołane do zajmowania się indywidualnym sprawami a "zbiorowymi". Twój opis ciężko dodać do "zbiorowości". Owszem jak napiszesz, to pracownik UOKIK zajmie się sprawą ale nie ma na to pełnych formalnych ram. Ew. przekaże to do np. rzecznika konsumentów. Dla mnie formalną i lepszą drogą jest UKE, oba tryby - wniosek do prezesa UKE i postępowanie ADR są bezpłatne, mają ramy czasowe i są "opisane w prawie". Najszybciej złożyć tu https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm (mam nadzieję, że usługa była brana na osobę prywatną a nie na firmę i masz status "konsumenta").
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie usługi po okresie wypowiedzenia, wprowadzenie w błąd przez pracowników Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie usługi po okresie wypowiedzenia, wprowadzenie w błąd przez pracowników Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie usługi po okresie wypowiedzenia, wprowadzenie w błąd przez pracowników Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie usługi po okresie wypowiedzenia, wprowadzenie w błąd przez pracowników Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wbrew obiegowej opinii na części forów napiszę dosyć szczerze, że UOKIK nie jest powołane do zajmowania się indywidualnym sprawami a "zbiorowymi". Twój opis ciężko dodać do "zbiorowości". Owszem jak napiszesz, to pracownik UOKIK zajmie się sprawą ale nie ma na to pełnych formalnych ram. Ew. przekaże to do np. rzecznika konsumentów. Dla mnie formalną i lepszą drogą jest UKE, oba tryby - wniosek do prezesa UKE i postępowanie ADR są bezpłatne, mają ramy czasowe i są "opisane w prawie". Najszybciej złożyć tu https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm (mam nadzieję, że usługa była brana na osobę prywatną a nie na firmę i masz status "konsumenta").
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie usługi po okresie wypowiedzenia, wprowadzenie w błąd przez pracowników Orange
Przecież informacji słownej się nie podpisuje, podpisuje się informacje pisemną. Musi być to napisane o czym jest mowa. Prezentów to tam nikt nie daje. Jak już coś dają o za coś, ale to nie jest prezent.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie usługi po okresie wypowiedzenia, wprowadzenie w błąd przez pracowników Orange
jeśli uważasz, że któraś z podpowiedzi była przydatna, to - śmiało! - zachęcam do jej oznaczenia :). Szczegóły poniżej:
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.