Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wypowiedzenie umowy (lojalnościowej) na telefon stacjonarny po sprzedaży lokalu

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Wypowiedzenie umowy (lojalnościowej) na telefon stacjonarny po sprzedaży lokalu

Sprzedałem lokal mieszkalny w którym mam umowę lojalnościową na telefon stacjonarny. Umowa kończy się w marcu 2018 roku. Muszę zatem wypowiedzieć umowę. Pomijając fakt, że nie będę miał możliwości dalszego korzystania z telefonu, nowy właściciel mógłby to robić bez mojej wiedzy i na mój rachunek Emotikon: Wściekły Czy w takim przypadku będę zobowiązany do zapłacenia tzw. kary, przewidzianej regulaminem promocji?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Wypowiedzenie umowy (lojalnościowej) na telefon stacjonarny po sprzedaży lokalu

Regulaminowo nie masz takiego uprawnienia.

 

Warto może też rozważyć przeniesienie usługi pod nowy adres.


Jednak Orange ma pewną procedurę jeśli będzie BMT (brak możliwości technicznych) na przeniesienie, że jeśli dołączysz jakiś papier potwierdzający fakt zmiany adresu zamieszkania (np. umowę sprzedaży nieruchomości gdzie była telefon) to jest możliwość rozwiązania umowy bez opłaty za zerwanie promocji.


Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Wypowiedzenie umowy (lojalnościowej) na telefon stacjonarny po sprzedaży lokalu

Regulaminowo nie masz takiego uprawnienia.

 

Warto może też rozważyć przeniesienie usługi pod nowy adres.


Jednak Orange ma pewną procedurę jeśli będzie BMT (brak możliwości technicznych) na przeniesienie, że jeśli dołączysz jakiś papier potwierdzający fakt zmiany adresu zamieszkania (np. umowę sprzedaży nieruchomości gdzie była telefon) to jest możliwość rozwiązania umowy bez opłaty za zerwanie promocji.



Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Wypowiedzenie umowy (lojalnościowej) na telefon stacjonarny po sprzedaży lokalu

Dziękuję, przeniesienie nie wchodzi w rachubę - to drugi lokal, po matce. Tam gdzie mieszkam mam również telefon stacjonarny. Nie ma potrzeby, ani możliwości instalacji kolejnej linii telefonicznej. Oczywiściem mam umowę sprzedaży. Pytanie wzięło się stąd, że druk "Oświadczenia o rezygnacji z usługi" przewiduje jedną z opcji "w trybie natychmiastowym od...", ale jest zastrzeżenie "Data rezygnacji przed końcem umowy lojalnościowej wiąże się z karą zgodnie z regulaminem promocji". Innych wariantów do takich, nieplanowanych sytuacji się nie przewiduje Smutny mężczyzna


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Wypowiedzenie umowy (lojalnościowej) na telefon stacjonarny po sprzedaży lokalu

Można spróbować przenieść i zawiesić, czasem wychodzi taniej niż kara.

A jak będzie może BMT na drugi numer pod docelowy adres, to będzie furtka.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Wypowiedzenie umowy (lojalnościowej) na telefon stacjonarny po sprzedaży lokalu

To dom jednorodzinny z jedną linią telefoniczną (zajętą), oddaloną ok. 3 km od centrali. Tak więc wg mnie jest klasyczne "BMT" Mężczyzna: LOL Przenoszenie drugiego numeru, o czym pisałem, na zajętą już linię analogową i zawieszenie tego numeru nie wchodzi w rachubę.