- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprzedałem lokal mieszkalny w którym mam umowę lojalnościową na telefon stacjonarny. Umowa kończy się w marcu 2018 roku. Muszę zatem wypowiedzieć umowę. Pomijając fakt, że nie będę miał możliwości dalszego korzystania z telefonu, nowy właściciel mógłby to robić bez mojej wiedzy i na mój rachunek Czy w takim przypadku będę zobowiązany do zapłacenia tzw. kary, przewidzianej regulaminem promocji?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Regulaminowo nie masz takiego uprawnienia.
Warto może też rozważyć przeniesienie usługi pod nowy adres.
Jednak Orange ma pewną procedurę jeśli będzie BMT (brak możliwości technicznych) na przeniesienie, że jeśli dołączysz jakiś papier potwierdzający fakt zmiany adresu zamieszkania (np. umowę sprzedaży nieruchomości gdzie była telefon) to jest możliwość rozwiązania umowy bez opłaty za zerwanie promocji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Regulaminowo nie masz takiego uprawnienia.
Warto może też rozważyć przeniesienie usługi pod nowy adres.
Jednak Orange ma pewną procedurę jeśli będzie BMT (brak możliwości technicznych) na przeniesienie, że jeśli dołączysz jakiś papier potwierdzający fakt zmiany adresu zamieszkania (np. umowę sprzedaży nieruchomości gdzie była telefon) to jest możliwość rozwiązania umowy bez opłaty za zerwanie promocji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy (lojalnościowej) na telefon stacjonarny po sprzedaży lokalu
Dziękuję, przeniesienie nie wchodzi w rachubę - to drugi lokal, po matce. Tam gdzie mieszkam mam również telefon stacjonarny. Nie ma potrzeby, ani możliwości instalacji kolejnej linii telefonicznej. Oczywiściem mam umowę sprzedaży. Pytanie wzięło się stąd, że druk "Oświadczenia o rezygnacji z usługi" przewiduje jedną z opcji "w trybie natychmiastowym od...", ale jest zastrzeżenie "Data rezygnacji przed końcem umowy lojalnościowej wiąże się z karą zgodnie z regulaminem promocji". Innych wariantów do takich, nieplanowanych sytuacji się nie przewiduje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy (lojalnościowej) na telefon stacjonarny po sprzedaży lokalu
Można spróbować przenieść i zawiesić, czasem wychodzi taniej niż kara.
A jak będzie może BMT na drugi numer pod docelowy adres, to będzie furtka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wypowiedzenie umowy (lojalnościowej) na telefon stacjonarny po sprzedaży lokalu
To dom jednorodzinny z jedną linią telefoniczną (zajętą), oddaloną ok. 3 km od centrali. Tak więc wg mnie jest klasyczne "BMT" Przenoszenie drugiego numeru, o czym pisałem, na zajętą już linię analogową i zawieszenie tego numeru nie wchodzi w rachubę.