Wymiana telefonu?


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Wymiana telefonu?

Witam! Tydzien temu przedluzylam umowe i do tego wzielam telefon wraz z abonamentem Huawei p8 lite jednak teraz doszlam do wniosku ze nie chce tego telefonu.Czy jest jeszcze możliwość wymiany telefonu na inny jesli jest on jeszcze w folii i nie uzywany ?
Moj abonament to 34,99 zl rata za telefon 25,01zl.
Czy mogę jeszcze cos z tym zrobic ?
15 ODPOW. 15
Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Wymiana telefonu?

Umowę podpisałaś w salonie czy przez Internet??
Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Wymiana telefonu?

Jeśli zawarłaś umowę poza lokalem to masz zazwyczaj 14 dni na wypowiedzenie umowy. Doczytaj dokładnie swoją umowę którą teraz podpisałaś.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 33104
  • 40664
  • 1403

Wymiana telefonu?

Nie ma czegoś takiego jak odstąpienie od aneksu, od nowej umowy tak.
Z aneksu można wycofać się przed skorzystaniem z nowej oferty.

Z innego sprzedaż telefonu - tu masz 14 dni jeśli to było zamawiane przez telefon lub internet, ale wtedy zostajesz już z nowy abonamentem ale bez telefonu.

Skontaktuj się z BOK z tej sprawie lub przestudiuj aneks.
Jeśli masz taki jak we wzorze:
http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2004803/4105836895.pdf
to jest tam info:
". Abonentowi przysługuje prawo do wypowiedzenia Aneksu bez konieczności zwrotu ulgi, w przypadku rozwiązania Aneksu przed rozpoczęciem świadczenia usług stanowiących jej przedmiot, chyba że przedmiotem ulgi jest telekomunikacyjne urządzenie końcowe. "

Temat nie jest jednoznaczny, sugerowałbym kontakt z BOK.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Wymiana telefonu?

Przedłużałam przez Internet ale telefon wraz z umową podpisywałam w salonie.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5577
  • 19294
  • 187

Wymiana telefonu?

@Piotrekk85, przecież zacytowany przez Ciebie fragment mówi wprost o wypowiedzeniu aneksu.Tylko że chyba nie odnosi się do sytuacji Kasi.

Nie rozumiem Was Panowie @Piotrekk85, @Anonim - dlaczego Wy traktujecie zawarcie umowy z kupnem telefonu jako odrębne umowy - przecież w treści takiej umowy jest napisane że następuje łącznie zawarcie umowy na świadczenie usług i sprzedaż telefonu - to jest jedna związana umowa, że kupisz telefon, pod warunkiem, że podpiszesz aneks na usługi telekomunikacyjne.

Trzeba jednak znać okoliczności zawarcia  tego aneksu. @KasiA1 pewnie jest w aneksie zastrzeżenie że można rozwiązać umowę - z przyczyn leżących po stronie abonenta - co oznacza obowiązek zapłaty roszczenia z tytułu przyznaje ulgi.

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Wymiana telefonu?

@Misiek62  miałem na myśli że koleżanka może złożyć rezygnację (jeśli spełnia kryteria) i po jej pozytywnym rozpatrzeniu podpisać nową czy to z innym telefonem, czy only-sim.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5577
  • 19294
  • 187

Wymiana telefonu?


pablo_ck napisał(-a):

@Misiek62  miałem na myśli że koleżanka może złożyć rezygnację (jeśli spełnia kryteria) i po jej pozytywnym rozpatrzeniu podpisać nową czy to z innym telefonem, czy only-sim.


Rozumiem @Anonim co Ty masz na myśli. Natomiast @KasiA1 po prostu chciałaby wymienić telefon. Na pytanie czy jest to możliwe nie odpowiem. Natomiast co do wypowiedzenia aneksu, na zakup telefonu - nie wiem czy ze zmianą planu abonamentowego czy bez (pozostanie przy dotychczasowym) - sprawa jest prosta - w aneksie jest podana kwota ulgi i warunki rozwiązania umowy - jesli zaraz po zawarciu to praktycznie całą kwotę trzebaby zapłacić.

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Wymiana telefonu?

@Misiek62  dokładnie. Uważam że ma taką możliwość ale tylko wtedy gdy podpisywała umowę na odległość i gdy spełnia kryteria rozwiązania umowy. Pozdrawiam.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 33104
  • 40664
  • 1403

Wymiana telefonu?

W przypadku zamówienia przez internet z odbiorem w salonie tryb odstąpienia nie przysługuję.
Zakup był realizowany w siedzibie przedsiębiorstwa.
Kolejny raz podkreślę, że aneks to nie to samo co umowa. Aneks to zmiana dotychczasowych warunków umowy (a ta na konkretny numer jest jedna).

@Misiek62: wg pierwszego wpisu w wątku jest info o ofercie ratalnej. Tu czynności są rozdzielone. Przy ofercie ratalnej nie otrzymuje się żadnej ulgi na telefon, a jedynie na abonament. Więc rezygnacja z aneksu (wypowiedzenie) nie oznacza rezygnacji z umowy (jako całości), a jedynie unieważnienie ostatniej zmiany warunków umowy.

Teoretycznie można z rezygnować z aneksu, rozwiązań umowę z końcem starej lojalki i płacić same raty.

W sytuacji @KasiA1 odbiór w salonie wyklucza rezygnację z zakupu telefonu.