Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta


Poziom 26, Specjalista
  • 1060
  • 2593
  • 37

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

@orwood27  raczej według mnie nie zostaniesz bez neta gdyż nie wypowiadasz umowy, a tylko anulujesz aneks, więc zostajesz na dotychczasowej umowie, zdajesz sprzęt z aneksu. Później aneksujesz z łączeniem usług i wymianą na FB 6 i tyle.


Poziom 30, Ekspert
  • 1437
  • 1897
  • 127

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

@slav72 

No właśnie to zrobił, przynajmniej ja to tak rozumiem. Miał tylko internet 1Gbs i aneksował do Love 1Gbs.

I z tego co wiem przy łączeniu usług też nie ma wymiany.

Jedyna opcja to migracja prędkości w górę, czy to w ramach lojalki czy też przy przedłużaniu, czy łączeniu usług. Każda inna umowa czy aneks z pozostawieniem tej samej prędkości nie spowoduje wymiany na FB6.

 


Poziom 26, Specjalista
  • 1060
  • 2593
  • 37

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

@Arti_Kn_Pl  był przypadek że bez podniesienia prędkości, tylko przy aneksie z wyborem Smart Wi-Fi Boxa @Mariusz141  dostał na wymianę FB 6.


Poziom 11, Recenzent
  • 10
  • 33
  • 0

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

No juz teraz mialem miec aneks z Funboxem 6 i go nie bylo. Na dziale reklamacji mi juz napisali, ze nie ma takiej mozliwosci. Poprosilem o kontakt z kims decyzyjnym, będę próbował dalej, ale mówię, co konsultant to inna informacja, także chyba procedury im się zmianiają szybciej niż aktualizują szkolenia, albo to celowe działanie.


Poziom 30, Ekspert
  • 1437
  • 1897
  • 127

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta


@slav72napisał(-a)

@Arti_Kn_Pl  był przypadek że bez podniesienia prędkości, tylko przy aneksie z wyborem Smart Wi-Fi Boxa @Mariusz141  dostał na wymianę FB 6.


Już tłumaczę.

Albo nastąpiła mimo wszystko migracja w górę a @Mariusz41 jeszcze o tym nie wie 🙂

Albo konsultant miał uprawnienia na wymianę w starszym systemie i zrobił to niezgodnie z procedurami, za co mu się pewnie oberwie. Jak widać nawet pracownicy reklamacji odmawiają wymiany, a oni mają dość duże kompetencje, więc jest to dość mocno pilnowane.


Poziom 26, Specjalista
  • 1060
  • 2593
  • 37

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

@Arti_Kn_Pl  przytoczyłem post @Mariusz141 , który też mnie trochę wtedy zdziwił, wszędzie w tematach i na AMA było o warunkach wymiany i tylko podniesienie prędkości w trakcie trwania umowy lub przedłużenia dawało możliwość wymiany na FB 6, a tu nagle @Mariusz141  pisze o samym aneksie, myślałem że coś się zmieniło...ale skoro piszesz że nie to rozumiem.


Poziom 11, Recenzent
  • 10
  • 33
  • 0

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

Dziekuję panowie za pomoc.

 

Już wiem zantem od was jak sprawy się maja od strony innych klentów 😉

 

Dam niedługo update sprawy jak się potoczy dalej, ale umowy nie anuluje póki co.


Poziom 18, Komentator
  • 53
  • 117
  • 0

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

Nie trzeba zwiększać prędkości jak się ma 600 czy 1Gb wystarczy przedłużyć umowę. Ja miałem i mam 600 i bez problemu dostałem FB 6 w salonie. 


Poziom 26, Specjalista
  • 1060
  • 2593
  • 37

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

@LARGO czyli Twój przypadek to drugi po @Mariusz141 (przynajmniej tu na forum) w którym bez podnoszenia prędkości jest możliwa wymiana na FB 6. Pytanie czy to jakiś błąd i system przepuścił ?, bo kilku forumowiczów pisało że się nie da i kropka. Kiedy przedłużałeś?


Poziom 18, Komentator
  • 53
  • 117
  • 0

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

Ja sprawdzałem na stronie przy przedłużaniu i dopuszczało wymianę FB ale wybrałem wizytę w salonie i bez problemu obsługa od razu potwierdziła że mogę zmienić z tą samą prędkością ...  Tyle co się dowiedziałem że 600 i 1Gb ale jak ktoś ma 300 musi zwiększyć...