- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie usług
Używałem telefonu za granicą i kwota bieżących opłat przekroczyła jakąś magiczną kwotę. Dostałem smsa powiadamiającego o wstrzymaniu wszystkich usług do czasu wpłacenia 500 zł kaucji.
Wpłata - tylko na nr konta. SMSa dostałem w sobotę o 14:00.
Jak wpłacę na konto to telefonu będę mógł używać pewnie od wtorku.
Jest jakaś możliwość wpłaty kaucji kartą? Czy też w ten sposób Orange karze klientów płacących terminowo duże rachunki ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie usług
To nie kara za płacenie rachunków. Raczej zabezpieczenie zapłaty - wszyscy operatorzy w ofercie abo mają podobne mechanizmy gdy nagle rachunek rośnie dosyć szybko w górę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie usług
Nie mam problemu z wpłatą kaucji. Chodzi bardziej o fakt że Orange blokuje telefon w sobotę po południu a odblokować można tylko przelewem. Nawet jak dojdzie do nich w poniedziałek to i tak usługi włączą pewnie we wtorek.
Każdy cywilizowany operator pozwala na wpłatę kartą. A Orange jak w latach 90.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie usług
@JM6 niektóre usługi opłacam kartą, ale cóż z tego że część firm, nie rejestruje tego w sobotę, dopiero w poniedziałek, czasem dopiero koło 11:00, XXI wiek a taki cyrk.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie usług
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie usług
Nie ma podejrzenia fraudu. Po prostu wygadałem więcej niż wpisane w umowę 500 zł. Rozumiem że operator się zabezpiecza, nie rozumiem jak może odciąć na 4 dni klienta bez możliwości wpłaty karta.
Mentalność TP SA. I sposób wpłaty też jak za czasów monopolisty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie usług
@JM6 system automatycznie włącza blokadę, jak przekroczysz określoną kwotę, nawet jakbyś to dziś opłacił, nie odblokują tego, poniedziałek byłby gwarantowany, tak to działa niestety, XXI wiek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie usług
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie usług
Dokładnie do tego służy blokada na karcie - do zapewnienia że są na niej środki, nawet jeśli sama transakcja zostanie wykonana później.
Podsumowując sytuację - Orange odcina płacącego na czas klienta zanim nawet wystawi fakturę na wygadaną kwotę. Robi to w sobotę po południu, udostępniając możliwość zdjęcia blokady tylko po otrzymaniu tradycyjnego przelewu.
Czyli przez 4 dni nie będę miał możliwości korzystania z usługi za którą płacę.
Właściwie to chyba zgłoszę tę sytuację do UOKiK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie usług
https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1997333/4090538941.pdf - tutaj znajdziesz regulamin świadczenia usług. Zgodnie z paragrafem 4, punkt 12: „limit należności” - określona indywidualnie przez Operatora kwota zobowiązań Abonenta, której przekroczenie może uprawniać Operatora do podjęcia następujących działań: żądania wpłaty kaucji, zawieszenia możliwość i inicjowania połączeń wychodzących, zablokowania możliwości korzystania z niektórych usług oraz zablokowania świadczenia usługi roamingu.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »