Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Windykacja - upadłość konsumencka. Ile mam teraz płacić? Jak to wyjaśnić?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 10
  • 0

Windykacja - upadłość konsumencka. Ile mam teraz płacić? Jak to wyjaśnić?

Cześć,

 

pod koniec maja została ogłoszona moja upadłość konsumencka. Od tego momentu mam problemy z płatnościami. Tzn, wpłaciłem zgodnie z kwotą za pomocą orange.pl abonament za kolejny miesiąc (maj) jednak widzę na koncie zaległosć za maj. 112 zł pobrało na abonament za czerwiec. Mój abonamnet wraz z ratą za telefon to ponad 300. Na dodatek widzę zerwany plan ratalny po wpłynięciu wniosku.
Próbuje z infolinią to wyjaśnić, ale nie mają wiedzy. 
Usług nie mam zablokowanych, telefonu też nie, ale nie wiem jaką kwotę wpłacić. Otrzymałem informację, że wpłata ponad 300 zł poszła następująco 112 na abonament, a ponad 200 jest w "Zawieszeniu" i nie zostało zaksięgowane nigdzie.

 

Jakieś rady jak to wyjaśnić? ile wpłacać i jak? 

 

 

 

___________________________

*Doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.

8 ODPOW. 8

Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1872
  • 8164
  • 69

Windykacja - upadłość konsumencka. Ile mam teraz płacić? Jak to wyjaśnić?

Kiedy zrobiłeś tę płatność?

Pytania obsługowe o faktury możesz ustalić pod *100 lub 510 100 100.

Sprawdzałeś stan płatności na koncie Mój Orange?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 10
  • 0

Windykacja - upadłość konsumencka. Ile mam teraz płacić? Jak to wyjaśnić?

W maju 18 oraz w czerwcu 19 tak jak co miesiąc 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14440
  • 59303
  • 723

Windykacja - upadłość konsumencka. Ile mam teraz płacić? Jak to wyjaśnić?

@Adam_TT Usługi i konto są na firmę (opis z boku tematu), czy klient indywidualny (stąd upadłość konsumencka)?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 10
  • 0

Windykacja - upadłość konsumencka. Ile mam teraz płacić? Jak to wyjaśnić?

Ogólnie przez wiele lat było to na firmę. Jednak w momencie wysłania wniosku o upadłość, działalność została zamknięta. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6622
  • 27140
  • 217

Windykacja - upadłość konsumencka. Ile mam teraz płacić? Jak to wyjaśnić?

NO nie jest w stanie pomóc jeśli nawet do rozpoznania sprawy trzeba mieć wgląd w dane klienta. Tu nikt takiego wglądu nie ma i nic Ci @Adam_TT nasze opinie na temat tego ile masz płacić nie pomogą. Ustal to z tym komu masz płacić. Jeśli długi są na firmę (nawet jeśli firma już nie prowadzi działalności), to linia wsparcia biznesowego, jeśli na umowę konsumencką, to normalna infolinia. Albo czat. Tak czy owak BOK. Ich się pytaj, oni widzą co masz w papierach i powinni znać odpowiedź na Twoje pytanie. Dane do kontaktu znajdziesz na oficjalnych stronach operatora, zresztą jestem pewien że je znasz, powinny być też na fakturach które masz(?).

 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 10
  • 0

Windykacja - upadłość konsumencka. Ile mam teraz płacić? Jak to wyjaśnić?

Niestety infolinia nie umiała mi pomóc. Prywatna wysła mnie na biznes. Widzą moją wpłatę, widza nie zapłacone faktury (bo ja też je widzę na Orange.pl), ale zamiast zaksięgować ponad 300 zł zostało tylko nieco ponad 100. 

 

Co najlepsze według mnie i mojej wiedzy i doświadczenia z oragne po takim czasie telefon i usługi nie powinny działać, a działają 🙂 

 

szukamy pomocy w zasadzie w kontakcie jakiś dział windykacji, płatności. Podali mi adres windykacja@orange.pl ale nie działa. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6622
  • 27140
  • 217

Windykacja - upadłość konsumencka. Ile mam teraz płacić? Jak to wyjaśnić?


@Adam_TTnapisał(-a)

Niestety infolinia nie umiała mi pomóc.

...


No to my tym bardziej.

Przypominam sobie niejasno jakiś podobny problem w którym okazało się że chodziło o różne numery kont do wpłat z tytułu różnych należności. Ale ostatecznie kumata osoba w BOK była w stanie wszystko wyprostować. Tak że "po prostu" nie dawaj się zbyć, w końcu trafisz w BOK na kogoś kto pomoże. To trochę jest loteria.

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Windykacja - upadłość konsumencka. Ile mam teraz płacić? Jak to wyjaśnić?

Jak mail nie działa, spróbuj napisać na windykacja@orange.com