- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Voip i brak w wykazie, połączenia na infolinię 510100100
Mam jeszcze dodatkowe pytanie, a dotyczy telefonu stacjonarnego VOIP ( w tym wpisie ten temat poruszyłem na marginesie). Mianowicie mam od kilku tygodni problem z uzyskaniem połączenia miedzy innymi z infolinią Orange, a do tej pory nie było takiego problemu z dowolną infolinią stacjonarną zupełnie dowolnego podmiotu. Czy to jest osobliwa sytuacja tylko w moim telefonie VOIP Orange czy nastąpiła być może jakieś zmiana w dostępnie od niektórych numerów stacjonarnych w tej specjalnej telefonii stacjonarnej VOIP Orange?
________________
* Wydzieliłem z tematu Kiedy dostanę Fakturę korygująca pozytywne rozpatrzenie mojego odstąpienia od umowy zakupy Pakietu? – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VOIP i brak możliwości połączenia na infolinię 510100100
A jaki numer wybierasz? 510100100?
Masz włączone jakieś blokady lub zmieniłeś je w ostatnim czasie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VOIP i brak możliwości połączenia na infolinię 510100100
- Oczywiście 510 100 100 i zupełnie nie mogę się połączyć w tym miesiącu, (telefon z promocji dokupiony tylko do tej sieci stacjonarnej VOIP Orange: GIGASET DA210).
- Natomiast jak dzwoniłem już ze swojego telefonu komórkowego do Infolinii Orange, z numeru *100, w zestawieniu połączeń nie ma zupełnie informacji o kontaktowaniu się z Infolinią Orange, natomiast jest jakiś numer prawdopodobnie na który zostałem przekierowany przez MAX-a? Rozmowa trwała 20 minut za zero złotych, więc zakładam że był to nieoficjalny numer obsługi Orange? Tyle tylko że bez możliwości nagrywania własnej rozmowy, i bez takiego rozpoznawalnego w wykazie połączeń numeru z Infolinii, to już utrudnianie poprzez wykorzystywanie naszej sytuacji. (Nie możemy nagrywać nawet własnych rozmów w sytuacji gdy druga strona informuje nas że ona naszą rozmowa nagrywa, oczywiście możemy się wtedy rozłączyć ale w taki jedyny dopuszczany dla nas sposób "uszanowania naszego prawa", w konsekwencji nie mamy nawet dostępu do zwykłej Infolinii! To jest chyba charakterystyczny przypadek zupełnie zignorowany przez naszych oficjalnych Rzeczników w tym temacie, jeżeli ktokolwiek z nich w tej sprawie nas reprezentował.) . Ciekawe czy tylko nasza oficjalnie wojująca ze sobą scena polityczna w takich tematach niekorzystnych dla obywateli, potrafi znałeś taki wyjątkowy konsensus?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VOIP i brak możliwości połączenia na infolinię 510100100
@BronekW od 13 marca 2023 r. połączenia z Infolinią Orange np.
z numerami
*100 , 510100100 są numerami bezpłatnymi
sam już z nich korzystałem , i nic mi nie potracono za połączenie , nieżależnie od długości prowadzonej rozmowy .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VOIP i brak możliwości połączenia na infolinię 510100100
Okay dziękuje, tyle tylko że dzwoniłem na numer Infolinie Orange przez numer*100, ale w zestawieniu moich płaszczeń miałem tylko numer 500 XXX 345? A nie powinno być dla nich problemem wykazanie w naszych zestawieniach, że połączenie lub przekierowanie takich szczególnych dla nas przypadkach dotyczyło kontaktu z Infolinia Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VOIP i brak możliwości połączenia na infolinię 510100100
Nie słyszałem żeby byl jakiś problem z połączeniem VoIP-Infolinia, ale sprawdzę czy to u mnie działa czy nie.
Skoro zależy Ci na dokumentowaniu kontaktów to radziłbym Ci kontakt z BOK za pośrednictwem czatu z poziomu portalu Mój Orange. Ta forma kontaktu oferuje możliwość zapisania całej rozmowy. W dodatku nie wymaga mówienia ani słuchania, jedynie pisania i czytania. Czat jest dostępny w godzinach pracy BOK (czyli w niedzielę nie ma co próbować). Jedyna niedogodność to tekstowe wcielenie MAXa przez które trzeba się przebić na początku. Lekko irytujące, ale da się go przekonać żeby przełączył na żywego pracownika BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VOIP i brak możliwości połączenia na infolinię 510100100
Mam niekorzystne doświadczenie z korzystania z Czatu w ostatnim miesiącu rozliczeniowym. Poza tym takie nieoficjalne Czaty, polskie Sądu chyba ignorują w przypadkach koniecznego postepowania?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VOIP i brak możliwości połączenia na infolinię 510100100
Doświadczenie zależy od tego na kogo się trafi. Co do wagi dowodowej to jest to przecież oficjalna forma kontaktu, z autoryzacją i "w ogóle" więc uważam że i dla sądu powinna być dowodem. Oczywiście sąd nic nie musi, jest niezależny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VOIP i brak możliwości połączenia na infolinię 510100100
Sprawdziłem i u mnie połączenia z numeru VoIP na infolinię 510 100 100 zestawiają się normalnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Voip i brak w wykazie, połączenia na infolinię 510100100
Niby masz racje ale jak nie many obecnie nawet informacji o skorzystaniu z Infolinii Orange, która powinna gwarantować rejestrowanie takiej rozmowy, to w ewentualnym sami musimy dodatkowo udowadniać że zapisany numer dotyczył Oranga i była w nim podawana formułka rozmowa jest rejestrowana. Proszę również nie zapominać o rozpowszechnianej od wielu lat przez tzw., prawice, dziwnej fobii o poziomie polskich Sądów?
Dodatkowo ma jeszcze dwa pytania, mianowicie:
Po złożeniu Reklamacji za pośrednictwem Infolinii otrzymałem dostęp do pisma w formacie PDF w zakładce Historia? ( Moje sprawy). Bardzo proszę o wykładnię takiej pewnie typowej formułki, dodrukowanej zwykłą typową czcionką dla tego pisma, cyt. Status swojej reklamacji sprawdzisz w darmowej aplikacji Mój Orange. Jeśli jeszcze nie korzystasz - pobierz aplikację: https://orange.pl/appmo zaloguj się e-mailem i wejdź w zakładkę „Pomoc” następnie „Moje sprawy”
Korzystam z Mój Orange wyłącznie na PC, i tu nie mam dostępu do informacji statusu reklamacji. W zakładce moje sprawy po takiej złożonej za pośrednictwem Infolinii Reklamacji, nawet takie pisma z taką formułką, są automatycznie przenoszonego do Historii, ( czyli nawet dostęp do takiego druku? ). Co najciekawsze w takiej zastosowanej procedurze, jeżeli nawet taka dodawana formułka do odpowiedzi na reklamację, wskazuje że nasza REKLAMACJA jest nadal w trakcie realizacji, to do czasu faktycznego sfinalizowania, akceptowanego przez reklamującego, takie reklamacje nie powinny być automatycznie nieprzenoszone do zakładki Historia? To komplikuje sytuację przynajmniej samym klientom!
Kolejna formułka dodawana drobniejszym drukiem, która dotyczy ewentualnego ubezpieczenia:
Mam dodatkowe pytanie z uwagi że oficjalnie już podobno obowiązuje Ustawa antymonopolowa, mianowicie: Czy ktoś zna w Polsce podmiot ubezpieczeniowy, który cokolwiek ubezpiecza jakość usług naszych operatorów, w tym również wiarygodność wystawianych faktur. Być może w innych krajach - niekoniecznie z Unii, ale cokolwiek taki sam podmiot jak UOKiK z uwagi na powtarzalność problemów, już być może powołał taką specjalną dodatkową płatną formułę ubezpieczenia dla konsumentów? Skoro kierowcy obowiązkowo opłacają OC już od wielu lat, moim zdaniem pora na operatorów cyfrowej autostrady!
cyt. Dla reklamacji usług telekomunikacyjnych: Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Jednocześnie informujemy o
przysługującym prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a w przypadku, gdy reklamującym jest konsument dodatkowo w
postępowaniach, o których mowa w art. 109 ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgadzamy się na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego
rozwiązywania sporów konsumenckich prowadzonym przez Prezesa UKE.
Dla produktów ubezpieczeniowych zgadzamy się na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich
prowadzonym przez Rzecznika Finansowego.
W zakresie pozostałych reklamacji odmawiamy wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów
konsumenckich.
Sam cokolwiek przeszukałem Internet w temacie ubezpieczalniana Orange, na stronie Ubezpieczenia Orange URL: https://www.orange.pl/ubezpieczenia.phtml
tylko w zakładce Oferty archiwalne, odszukałem pozycje które cokolwiek mogłyby dotyczyć naszego ubezpieczenia co do jakości oferowanej Usługi przez Orabge?
Zakładka oferty archiwalne > Oferta dla klientów indywidualnych:
Bezpieczne Rachunki
Bezpieczne Zdrowie
Bezpieczny Laptop
Bezpieczny Rachunek
Bezpieczny Rachunek dla klientów ORANGE
Bezpieczny Tablet
Bezpieczny Telefon
Bezpieczny Telefon w Orange na kartę
Bezpieczny Smartfon
Nowa Ochrona Wyświetlacza
Nowy Bezpieczny Telefon
Ochrona Nieszczęśliwy Wypadek
Ochrona Wyświetlacza
Pakiety Medyczne
Pogwarancyjna ochrona sprzętów domowych
Program Ewa
Rozszerzona gwarancja
Twoje Życie i Zdrowie
Twój Bezpieczny Telefon
Ubezpieczenie szpitalne
Ubezpieczenie Wypadkowe
Utrata pracy
Zdrowie pod kontrolą
Życie pod kontrolą
Życie pod kontrolą plus
A więc były nawet dwie pozycje dotyczące samego rachunku, obie ignorowały ewentualne problemy po stronie operatora. Tyle tylko ze są to już oferty archiwalne „Bezpieczny rachunek” i dotyczyły przewidywanych problemów jedynie po stronie klienta. Cyt. Orange oferował swoim klientom możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU SA Bezpieczny Rachunek:
Bezpieczny rachunek 50
Bezpieczny rachunek 150
to ubezpieczenia grupowe zawarte z PZU SA przeznaczone dla Abonentów Orange Polska
Do ubezpieczenia Bezpieczny Rachunek 50 i Bezpieczny Rachunek 150 może przystąpić Abonent pełnoletni, który nie ukończył 59 roku życia.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »