Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Voip i brak w wykazie, połączenia na infolinię 510100100


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6667
  • 27400
  • 218

Voip i brak w wykazie, połączenia na infolinię 510100100


@BronekWnapisał(-a)

Niby masz racje ale jak nie many obecnie nawet informacji o skorzystaniu z Infolinii Orange

...


OK, czyli chodzi ci o to, że możesz się dodzwonić, ale połączenie nie figuruje w historii połączeń? No faktycznie, nie figuruje w bieżącym zastawieniu, nie wiem jednak czy nie będzie go na podsumowaniu miesiąca. Być może nie będzie, nie wiem. W przyszłym miesiącu poinformuję czy się pojawiło czy też nie. Nawet jednak jeśli się nie pojawiają, to są nagrywane i można się na te nagrania powoływać. Po swojej stronie też przecież możesz nagrać (przynajmniej teoretycznie - ten twój aparat raczej niczego nie nagra).

Co do aplikacji MO na smartfony to staram się ją omijać szerokim łukiem, ale jeśli chcesz możesz przecież sprawdzić ją sam.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 30
  • 72
  • 0

Voip i brak w wykazie, połączenia na infolinię 510100100

Niby masz racje, ale w przypadku postepowania Sądowego w sytuacji gdy nie mamy własnego nagrania lub jest "nielegalne" i nie mając nawet wiarygodnego zestawienia naszych interwencji przez telefoniczną  Infolinię Orange, w teoretycznym postepowaniu dowodowym musielibyśmy udowadniać w pierwszej kolejności, że dana rozmowa odbyła się faktycznie, i dopiero wtedy powołując się na oficjalne przepisy, które takim dużym podmiotom w byłym PRL zezwalają na nagrywanie naszych interwencji, możemy domagać się dołączenia w danej sprawie treści takiego nagrania. Ale gdy nie mamy nawet zestawienia rozmów, strona może w to miejsce przedstawiać dowolne nagranie lub jakiś jego fragment, tym bardziej ze bardzo często proszą o naszą cierpliwość w trakcie połączenia, bo podobno coś tam wpisują. A więc takie wprowadzanie przerw w naszym kontakcie i w prowadzonym nagrywaniu taką ewentualność mogą tylko ułatwiać?

 

- Tu powinno od dawna wszystkie zastanawiać, że nie ma nawet prostej formuły w trakcie takiego kontaktu z konsultantem Orange , w którym nie tylko podaje wyraźnie swoje danego kontaktowe ale dodatkowo podaje dokładną datę oraz czas naszego kontaktu? Przecież to tak niewiele.

- A rozsiadły praktycznie w każdej gminie politycznie obsadzany UOKiK od lat nie widzi w tym żadnego problemu po stronie rzekomo chronionych konsumentów?

 

Proszę mieć na uwadze, że już nie ma Formularza kontaktowego z usłudze Orange,  a tzw. nieautoryzowany Czat,  w takiej formie z bardzo małym edytorem, nie jest już nawet wiarygodny w roku 2023. Prawdopodobnie obecnie tylko ryby w byłym PRL nie biorą bo z przyczyn "wyższych są przedwcześnie śnięte",  więc nawet ewentualna zmiana rozdania na scenie politycznej bez wytycznych  UOKiK z Unii niczego chyba nie zmienią?

 

W konsekwencji takich luk w naszym systemie deklarowanej ochrony konsumentów i konkurencji, mija dzisiaj  kolejny 40 dzień od pierwszej reklamacji i waszego zapewnienie o korekcie faktury po uznaniu mojego odstąpienia od zakupu przez Internet pakietu Orange Love Extra, oraz już kolejny 5 dzień po drugiej Reklamacji w sprawie niezrealizowanej reklamacji z 13 maja 2023, cyt.

Z datą 4 maja 2023 w zakładce Moje Sprawy > Archiwalne: jest taka informacja: 4 maja 2023 Zakup oferty, pakietu; Status anulowane; Czego dotyczy zamówienie nowej ofert. 
Reklamacja Zrealizowane
Numer zgłoszenia Z58XXX49
Data wpłynięcia reklamacji 13.05.2023
Data zakończenia 17.05.2023
Treść odpowiedzi na reklamacje, cyt. Rozpatrzyliśmy pozytywnie Pana reklamację numer Z58XXX49. Odstąpienie od umowy zostało uznane i jest w trakcie realizacji. Otrzyma Pan informacje o kwocie korekty. Przepraszamy za opóźnienie. Pozdrawiamy Orange.

(Dodatkowe informacje dotyczące tego zgłoszenia: Numery których dotyczy zgłoszenie; Numer konta bilingowego; Oraz numer mojego telefonu)

 

Do chwili obecnej nie otrzymałem ani informacji o tej zapowiadanej korekcie ani tym bardziej faktury korygującej

 

- w dniu 17 czerwca 2023 w tej samej sprawie złożyłem drugą Reklamacje, która już też od razu znalazła się w zakładce Moje Sprawy > Archiwalne: Reklamacja zrealizowane
Numer zgłoszenia Z60XXX40
Data wpłynięcia reklamacji 17.06.2023
Data zakończenia 17.06.2023
Tym razem jest pismo w postacie pliku PDF o takiej treści

cyt. Potwierdzamy pozytywne rozpatrzenie Twojej reklamacji dla numerów xxxx yyyyy; Faktury numer F00XXXXX305/006/23, pomniejszyliśmy łącznie o 131,15 zł. Przepraszamy, że błędnie naliczyliśmy opłaty. Status swojej reklamacji sprawdzisz w darmowej aplikacji Mój Orange. Jeśli jeszcze nie korzystasz - pobierz aplikację: https://orange.pl/appmo zaloguj się e-mailem i wejdź w zakładkę „Pomoc” następnie „Moje sprawy”

(Dodatkowe informacje dotyczące tej reklamacji: Numery których dotyczy zgłoszenie; Numer konta billingowego oraz Numer mojego telefonu)

 

- Dzisiaj mija kolejny piaty dzień od czerwcowej Reklamacji w sprawa zignorowanej Reklamacji z maja 2023

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6667
  • 27400
  • 218

Voip i brak w wykazie, połączenia na infolinię 510100100

@BronekW 

 Nie znam się na tym. Gdybym miał sprawę w sądzie komukolwiek wytaczać, to tym zajmowałby się mój adwokat. Wynająłbym takiego, który wiedziałby jak się do tego zabrać. Niestety(?) komuś musiałbym zaufać.