Urządzenie w abonamencie - formalności i przekazanie własności

ROZWIĄZANE

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 4
  • 0

Urządzenie w abonamencie - formalności i przekazanie własności

Ja jestem tego urządzenia włąsciela chce wysprzedać żebyś ja przestać opłacić tylko komuś przekazać tylko jakie się nazywa w dokumenty przekazać pod email żebyś osoba podpisała i uzupełnia dane żebyś ja osoba przekazać do windykacja pod email przejmowali ja osoba powinno usługi na zero a one druga osoba płaca z rata za urządzenia więc jak to zrobić i nazwa dokumenty nie było karalne 

 

____________

* Temat przeniosłem z kategorii Dekodery i inne. Doprecyzowałem w nim tytuł - Wiktor

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 43, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 21558
  • 62781
  • 860

Urządzenie w abonamencie - formalności i przekazanie własności

@ford2201 idź do salonu z osobą, na którą ma być przekazanie usług oraz weźcie dokumenty tożsamości (dowód osobisty, paszport itp). W salonie pomogą i od razu wpiszą w systemie. Do podpisu podane zostaną już wydrukowane dokumenty z danymi.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2593
  • 10063
  • 38

Urządzenie w abonamencie - formalności i przekazanie własności

Rozumiem — chcesz przekazać komuś urządzenie, które masz na abonament (np. dekoder, modem, telefon na raty), żeby przestać za nie płacić, a nowa osoba przejęła obowiązki.

To się formalnie nazywa cesja umowy abonamentowej / cesja umowy ratalnej.

🔑 Kilka kluczowych faktów:

  • Nie możesz sam przekazać komuś urządzenia i „przepisać mailowo” obowiązków.

  • Cesja musi być zaakceptowana przez operatora / dostawcę usług – to oni przygotowują formularz.

  • Obie strony (Ty i nowy nabywca) muszą podpisać dokumenty cesji, najczęściej z dowodami osobistymi.

  • Dopiero po przyjęciu cesji przez firmę wszystkie opłaty i ewentualne raty przechodzą na drugą osobę.

  • Dokument nazywa się zwykle „wniosek o cesję umowy” albo „umowa cesji”.

  • Jeśli spróbujesz oddać urządzenie i nie zgłosisz tego do operatora, nadal Ty będziesz prawnie odpowiedzialny (windykacja, BIK, sąd).

👉 Co zrobić:

  1. Skontaktuj się z operatorem (telefonicznie, w salonie albo przez panel klienta).

  2. Poproś o formularz cesji umowy.

  3. Wypełnij razem z osobą, której chcesz przekazać urządzenie.

  4. Złóż do operatora – dopiero po akceptacji obowiązki i raty przejdą na nią.


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2842
  • 12101
  • 74

Urządzenie w abonamencie - formalności i przekazanie własności

Hi @ford2201 . I believe that it would be much better if you post  message in English.


Poziom 43, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 21558
  • 62781
  • 860

sprzedania urządzenia abomanet

@ford2201 przekazanie usług, czyli cesja, może się odbyć pod warunkiem, że nie występują żadne zaległości w opłatach za usługi. Nie można przekazać no. tylko samego telefonu, który jest w systemie ratalnym, ale trzeba przekazać również umowę abonamentową.

Więcej informacji o cesji na stronie:

https://www.orange.pl/omnibook/przekazanie-uslug-dla-klienta


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 4
  • 0

Urządzenie w abonamencie - formalności i przekazanie własności

tak ale jak umowy dokładnie o pozwolenia w jakim dokumenty a wy mieliscie problem czy co 


Poziom 43, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 21558
  • 62781
  • 860

Urządzenie w abonamencie - formalności i przekazanie własności

@ford2201 idź do salonu z osobą, na którą ma być przekazanie usług oraz weźcie dokumenty tożsamości (dowód osobisty, paszport itp). W salonie pomogą i od razu wpiszą w systemie. Do podpisu podane zostaną już wydrukowane dokumenty z danymi.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8676
  • 35094
  • 293

Urządzenie w abonamencie - formalności i przekazanie własności


@ford2201napisał(-a)

tak ale jak umowy dokładnie o pozwolenia w jakim dokumenty a wy mieliscie problem czy co 


You must understand that the translator you are using produces garbage. Nobody really understands what are you talking about. Please use a better translator, or simply post in whatever language you feel comfortable with. We can adjust.

Jeśli po prostu jesteś osobą niepełnosprawną, to poproś kogoś o pomoc w opisaniu problemu, bo piszesz bardzo niezrozumiale, co kapitalnie utrudnia zrozumienie o co ci chodzi.