- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ja jestem tego urządzenia włąsciela chce wysprzedać żebyś ja przestać opłacić tylko komuś przekazać tylko jakie się nazywa w dokumenty przekazać pod email żebyś osoba podpisała i uzupełnia dane żebyś ja osoba przekazać do windykacja pod email przejmowali ja osoba powinno usługi na zero a one druga osoba płaca z rata za urządzenia więc jak to zrobić i nazwa dokumenty nie było karalne
____________
* Temat przeniosłem z kategorii Dekodery i inne. Doprecyzowałem w nim tytuł - Wiktor
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@ford2201 idź do salonu z osobą, na którą ma być przekazanie usług oraz weźcie dokumenty tożsamości (dowód osobisty, paszport itp). W salonie pomogą i od razu wpiszą w systemie. Do podpisu podane zostaną już wydrukowane dokumenty z danymi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Urządzenie w abonamencie - formalności i przekazanie własności
Rozumiem — chcesz przekazać komuś urządzenie, które masz na abonament (np. dekoder, modem, telefon na raty), żeby przestać za nie płacić, a nowa osoba przejęła obowiązki.
To się formalnie nazywa cesja umowy abonamentowej / cesja umowy ratalnej.
🔑 Kilka kluczowych faktów:
-
Nie możesz sam przekazać komuś urządzenia i „przepisać mailowo” obowiązków.
-
Cesja musi być zaakceptowana przez operatora / dostawcę usług – to oni przygotowują formularz.
-
Obie strony (Ty i nowy nabywca) muszą podpisać dokumenty cesji, najczęściej z dowodami osobistymi.
-
Dopiero po przyjęciu cesji przez firmę wszystkie opłaty i ewentualne raty przechodzą na drugą osobę.
-
Dokument nazywa się zwykle „wniosek o cesję umowy” albo „umowa cesji”.
-
Jeśli spróbujesz oddać urządzenie i nie zgłosisz tego do operatora, nadal Ty będziesz prawnie odpowiedzialny (windykacja, BIK, sąd).
👉 Co zrobić:
-
Skontaktuj się z operatorem (telefonicznie, w salonie albo przez panel klienta).
-
Poproś o formularz cesji umowy.
-
Wypełnij razem z osobą, której chcesz przekazać urządzenie.
-
Złóż do operatora – dopiero po akceptacji obowiązki i raty przejdą na nią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Urządzenie w abonamencie - formalności i przekazanie własności
Hi @ford2201 . I believe that it would be much better if you post message in English.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
sprzedania urządzenia abomanet
@ford2201 przekazanie usług, czyli cesja, może się odbyć pod warunkiem, że nie występują żadne zaległości w opłatach za usługi. Nie można przekazać no. tylko samego telefonu, który jest w systemie ratalnym, ale trzeba przekazać również umowę abonamentową.
Więcej informacji o cesji na stronie:
https://www.orange.pl/omnibook/przekazanie-uslug-dla-klienta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Urządzenie w abonamencie - formalności i przekazanie własności
tak ale jak umowy dokładnie o pozwolenia w jakim dokumenty a wy mieliscie problem czy co
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@ford2201 idź do salonu z osobą, na którą ma być przekazanie usług oraz weźcie dokumenty tożsamości (dowód osobisty, paszport itp). W salonie pomogą i od razu wpiszą w systemie. Do podpisu podane zostaną już wydrukowane dokumenty z danymi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Urządzenie w abonamencie - formalności i przekazanie własności
@ford2201napisał(-a)tak ale jak umowy dokładnie o pozwolenia w jakim dokumenty a wy mieliscie problem czy co
You must understand that the translator you are using produces garbage. Nobody really understands what are you talking about. Please use a better translator, or simply post in whatever language you feel comfortable with. We can adjust.
Jeśli po prostu jesteś osobą niepełnosprawną, to poproś kogoś o pomoc w opisaniu problemu, bo piszesz bardzo niezrozumiale, co kapitalnie utrudnia zrozumienie o co ci chodzi.