Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Umowa


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Umowa

Mam umowę w abonamencie pisemną do 15 stycznia 2020 przenoszę numer do innego operatora i tu się dowiaduję ze numer przeniosą mi 18 stycznia 2020 dlaczego jest ta różnica ? to co mam podpisać nową umowę na trzy dni coś tu jest nie tak.

21 ODPOW. 21

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1178
  • 2452
  • 70

Umowa

@marianl23 

 

Proszę skontaktować się z Orange i wyjaśnić ten problem.Powinna być możliwość zmiany daty przeniesienia na odpowiadającą,wystarczył błąd konsultanta we wniosku.

 

Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52434
  • 702

Umowa

Skąd masz informację, że numer będzie przeniesiony 18 stycznia 2020r.?

 

Edit:

Różnica może wynikać z informacji zawartej we wniosku o przeniesienie. 

Można sobie ustalić konkretną datę przeniesienia. 

Jeżeli masz wątpliwości, to skontaktuj się z BOK Orange oraz z BOK swojego nowego operatora i wyjaśnij zaistniałą sytuację. Sprawdź również poprawność danych u obu operatorów, aby nie było pomyłek. Jeżeli będą, to numer może nie zostać przeniesiony do nowego operatora.


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1178
  • 2452
  • 70

Umowa

@ketrasaArtur 

 

Właśnie to napisałem 🙂😀.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Umowa

Sytuacja może wynikać z faktu, że nowy operator przesłał wniosek o przeniesienie numeru zbyt późno. Jeśli masz okres rozliczeniowy na fakturze w Orange od 19 dnia miesiąca do 18 dnia kolejnego miesiąca, to znaczy, że wniosek nowy operator przesłał do Orange po 19 listopada. By nie było extra opłat pełen okres rozliczeniowy musi być zachowany jako wypowiedzenie.

Wg mnie by uniknąć dodatkowych opłat, nie trzeba nic robić. Przez te 3 dni zapłacisz abonament wg cennika (być może bez rabatów) w zależności od oferty co masz teraz.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 24
  • 36
  • 0

Umowa

A kiedy byl skladany wniosek o przeniesienie?

Podejrzewam ze chodzi o okres rozliczeniowy, Twoj to 19 każdego mc czyli 18 jest ostatnim dniem or.

Przeniesienie nr do inego operatora musi się odbywać z zachowaniem pełnego or a wiec jesli konczy Ci sie umowa 15.01 a wniosek był skladany po 18.11 to liczy sie od nowego okresu czyli 19.12 do 18.01. Od cala tajemnica 🙂

Żeby nowy operator mog zabrać Cie z dniem 15.01 wniosek musial by byc zlozony przed 19 listopada.

Nie musisz podpisywac zadnej nowej umowy na 3 dni 😉 przejdzie ona w tak zwany czas nieokreslony pokoncza sie dodatkowe promocje jesli były np dodatkowy internet czy tez znizki na abonament.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52434
  • 702

Umowa

@Piotrekk85 @SCHATSI 

Przeniesienie numeru do innego operatora nie jest uzależnione od okresu rozliczeniowego. Numer można przecież przenieść w trakcie trwania umowy, nawet następnego dnia roboczego. Inna sprawa, że w tedy naliczona zostanie kara umowna.

Moim zdaniem na wniosku o przeniesienie jest wpisana data 18 stycznia 2020 r. Trzeba to dokładniej sprawdzić BOK obu operatorów i wyjaśnić zaistniała sprawę. 

Jest jeszcze czas na wyjaśnienie, ale trzeba się pośpieszyć.

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Umowa

@ketrasaArtur: jest mocno uzależnione. Przeciętny klient nie ma świadomości, że może przenieść numer w trybie na następny dzień bo w żadnej firmie sprzedawca tego nie proponuje. To nie zawsze kwestia kary. Umowa może być bez lojalki a i tak taki wybór trybu generuje opłaty. Jeśli ktoś decyduje się na rezygnację z okresu wypowiedzenia, to musi mieć świadomość tego że poprzedni operator za okres wypowiedzenia i tak naliczy mu abonament (czyli de facto mamy dwa rachunki przez pewien czas - czy warto je mieć?).
Kontakt z BOK pozwoli potwierdzić szczegóły, choć sprawa jest jasna. Wybrano tryb na "koniec umowy" (90% sprzedawców go w każdej firmie zaznacza) przy czym nie został zachowany okres wypowiedzenia.

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52434
  • 702

Umowa

Czyli koniec umowy 15 styczeń 2020r, okres rozliczeniowy 18 styczeń 2020r. więc wniosek z automatu został ustawiony na datę 18 stycznia 2020r jako termin przeniesienia numeru.

 

Miałem umowę w OL do 12 września 2019r. Okres rozliczeniowy 18 września 2019r. Wniosek złożyłem o przeniesienie na dzień końca umowy, czyli na 12 września 2019r. i następnego dnia numer już był u nowego operatora. Został jeszcze opłacony okres od 12 do 18 września 2019r. Zadzwoniłem do BOK Orange o zwrot kwoty za wspomniane 7 dni i dostałem zwrot na konto.

 

Nie płaciłem podwójnego abonamentu. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Umowa

Ale kiedy złożyłeś wniosek o przeniesienie?