- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa przez telefon problem
Witam,
Mam pytanie w poniedziałek zadzwoniłem na infolinie przez aplikacje Mój Orange w celu przedłużenia abonamentu komórkowego i dobór internetu LTE. Wiedziałem co chce ponieważ byłem w salonie i przedstawiono mi ofertę wiec dzwoniąc na infolinie dostałem ofertę tel+internet z routerem. Pytając Panią jakie to router ponieważ nie chce żadnego standardu bo mam slaby zasieg Pani poinformowała mnie, że jest to router 4g prime który mnie interesował cała oferta była bardzo atrakcyjna wiec po potwierdzeniu jeszcze raz modelu routera odczytane zostały zgody i zawarliśmy umowę na odległość. Dziś przyjechał kurier z umowa i z kartą bez routera. Zdziwiony zadzwoniłem do Orange i zostałem poinformowany, że w umowie nie ma routera. Złożyłem reklamację i poprosiłem o odsłuchanie rozmowy. Czyli w tym wypadku dostane router który Konsultantka 2 razy potwierdziła, że jest w pakiecie czy będe musiał złożyć rezygnacje z Orange ponieważ reklamacja jest rozpatrywana w 30 dni a odstąpienie od umowy na odległość 14 dni. Szkoda przenieść numery .......
Jaka jest realna szansa aby otrzymać to co zostało mi przedstawione a produktu nie otrzymałem ....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa przez telefon problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa przez telefon problem
Nie zostałem poinformowany, że dają router do pakietu LOVE. Zdziowiony powiedziałem ze w salonie wychodzi ok 30 zł wiecej biorac pod uwage rate za router Odpowiedź : u Nas jest zawsze lepiej przez telefon
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa przez telefon problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa przez telefon problem
Trudno coś doradzić. Szansa jest mała, ponieważ nie ma w umowie routera, a umowa podpisana. Osobiście zaczekał bym pare dni od podpisania umowy i w przypadku braku odpowiedzi lub braku pozytywnej reklamacji odstąpić od umowy przed upływem 14 dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa przez telefon problem
Pewnie ORANGE zamiecie mnie pod dywan. Szkoda, że nie ponoszą odpowiedzialności ja jak w mojej pracy powiem co ile i z czym klient dostaje niestety tak musi być jeżeli pracodawca jest łaskawy a przeważnie tak jest pójdzie to w straty bądź z budżetu. Tu też tak powinno być ale zobaczymy. Jestem pełny nadzieji oraz pełny świadomości rutyny i zlewczego podejścia "nie miał pan w umowie to spadaj pan" lecz chyba jest umowa słowna rozmowy nagrywane reklamacja złożona na odsłuchanie rozmowy. Moje zaplecze prawne = 0 zaplecze prawne ORANGE = w xxxxxxx dużo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa przez telefon problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa przez telefon problem
Najczęściej do 7 dni jest odpowiedź... Ostatnio reklamację rozpatrywane są dosyć szybko. Daj znać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa przez telefon problem
Szkoda, że nie jest tak :
ORANGE : Drogi Panie rzeczywiście nasz konsultant popełnił błąd w ramach reklamacji otrzyma pan wskazany router..
Ale bym się uśmiał pozytywnie 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa przez telefon problem
Ron oczywiście dam znać ciekawi mnie to rozwiązanie bardzo ....
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »