- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa, kurier itd.
► Temat został przeniesiony z kategorii Internet domowy (etykieta: Neostrada) - Moderator Wiktor ◄
Witam, zamówiłem usługę internetu domowego do 80 Mb/s. Jak dobrze pamiętam kurier z umową miał przyjść w przeciągu 3 dni roboczych, mija już ponad tydzień i nadal nic. Czy to normalne że kurier się tak spóźnia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa, kurier itd.
@SzymonMusielskiA masz jakieś zgłoszenie może lepiej zapytaj się na czat co się dzieje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa, kurier itd.
@SzymonMusielskinapisał(-a)► Temat został przeniesiony z kategorii Internet domowy (etykieta: Neostrada) - Moderator Wiktor ◄
Witam, zamówiłem usługę internetu domowego do 80 Mb/s. Jak dobrze pamiętam kurier z umową miał przyjść w przeciągu 3 dni roboczych, mija już ponad tydzień i nadal nic. Czy to normalne że kurier się tak spóźnia?
Według mnie to jest absolutnie nienormalne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa, kurier itd.
@SzymonMusielskinapisał(-a)► Temat został przeniesiony z kategorii Internet domowy (etykieta: Neostrada) - Moderator Wiktor ◄
Witam, zamówiłem usługę internetu domowego do 80 Mb/s. Jak dobrze pamiętam kurier z umową miał przyjść w przeciągu 3 dni roboczych, mija już ponad tydzień i nadal nic. Czy to normalne że kurier się tak spóźnia?
@SzymonMusielski, czy proces śledzenia przesyłki wyglądał tak, jak jest zapisane w regulaminie?
Po złożeniu Zamówienia podane przez Klienta dane są poddawane weryfikacji. O zmianie statusu Zamówienia Klient jest informowany za pośrednictwem e-mail. Zmiana statusu Zamówienia na „wysłane” oznacza, że przesyłka została spakowana i wysłana na podany przez Klienta adres za pośrednictwem firmy kurierskiej wybranej przez Orange lub do zewnętrznego puntu dostawy (Poczta Polska) lub do wybranego Salonu Orange.
Jeżeli tak to przebiegało, to najpierw o wyjaśnienia należałoby się zgłosić do firmy kurierskiej, a potem złożyć reklamację u tego, który zawinił.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa, kurier itd.
@Anonimnapisał(-a)@SzymonMusielskiA masz jakieś zgłoszenie może lepiej zapytaj się na czat co się dzieje
Trochę, brakuje nam informacji "jakim kanałem" zamówiłeś tę usługę... żeby podpowiedzieć Ci gdzie szukać "statusu" zamówienia... więc najprościej będzie, jak podpowiada @Anonim połącz się z czatem, poproś o ustalenie statusu zamówienia, może Ci podadzą, gdzie to weryfikować... Rację ma też @Anonim, że niektóre tryby zamówienia zawierają "usługę informowania" na konto e-mail - o ile takowy adres podawałeś podczas zamawiania - o etapie realizacji zamówienia, a po wysyłce podawany jest nr listu przewozowego do śledzenia statusu w firmie kurierskiej.