- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► W temacie uporządkowano etykiety - Moderator Wiktor ◄
Mam ofertę Smart Plan L T E Dodatkowy , po przekroczeniu pakietu współdzielonego wyłączyłam kiedyś opcje schodków żeby mi nie naliczało dodatkowego pakietu internetowego. Teraz jednak po dłuższym czasie chciałam znowu skorzystać ze schodków i zanim mi się skończył pakiet to odblokowałam tą opcję i dostałam SMS o treści że usługa "nie chcę schodków" już nie jest aktywna. Czy to oznacza ze przy mojej ofercie już nie mam opcji skorzystania z tych dodatkowych pakietów internetowych czy może że "schodki" już nie są aktywne więc mogę mieć pakiety które i tak nie wiem jak włączyć 🙂 Help!
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@kasiashrek rozumiem, że wysyłałaś SMS pod numer 80148 o treści ODBLOKUJ?
Pamiętaj, że przy włączonym lejku wyłączenie usług Nie chce schodków nie spowoduje zdjęcia ograniczenia i w danych okresie rozliczeniowym nie będzie korzystała z taryfikacji schodkowej. Taryfikacja schodkowa zacznie działać od nowego okresu rozliczeniowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@kasiashrek rozumiem, że wysyłałaś SMS pod numer 80148 o treści ODBLOKUJ?
Pamiętaj, że przy włączonym lejku wyłączenie usług Nie chce schodków nie spowoduje zdjęcia ograniczenia i w danych okresie rozliczeniowym nie będzie korzystała z taryfikacji schodkowej. Taryfikacja schodkowa zacznie działać od nowego okresu rozliczeniowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Schodki
Tak wysłałam 🙂 dziękuję za odpowiedź , coś mi tak świtało że pewnie będę musiała czekać na nowy okres rozliczeniowy 🙂