- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, jestem klientem biznesowym, posiadam wykupiony stały zewnętrzny adres IP. Sprawdzałem, ta usługa działa i faktycznie adres sie nie zmienia. Posiadam router/modem Huawei b315s 22, skonfigurowałem na nim nowy profil pod VPN, czyli ustawiłem APN na vpn.static.pl. W zakładce do przekierowania portów ustawiłem tak(screen na dole). Czyli potrzebuje mieć z "zewnątrz" dostęp do bazy danych SQL która znajduje się na komputerze o adresie 192.168.8.10 na porcie 1433. Lecz nie mam takiego dostępu. Tak jakby te porty nadal były zablokowane. Wyłączone firewall'e na routerze i obydwu komputerach. Jakieś pomysły?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stały adres, VPN, brak dostępu z zewnątrz
@sukien1994Może poczytaj co to jest vpn i No-IP
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stały adres, VPN, brak dostępu z zewnątrz
Z przyczyn niezlależnych nie mozę być to robione za pomocą vpn ani żadnych programów zewnętrznych. To powinno działać tak jak opisałem wyżej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stały adres, VPN, brak dostępu z zewnątrz
@sukien1994To zadzwoń do BOK.
Edit jeszcze tu https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Orange-VPN-jak-skonfigurowa%C4%87/td-p/20865
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś