Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

SmartPlan LTE Główny, wspólny pakiet i usługa Bez limitu - czy wspóldzielona


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 70
  • 96
  • 2

SmartPlan LTE Główny, wspólny pakiet i usługa Bez limitu - czy wspóldzielona

Czołem wszystkim!

 

Mam Smart Plan LTE Główny, do którego dołączone są dwa numery Smart Plan LTE Dodatkowy. Czyli w sumie trzy numery komórkowe.

Oprócz tego na tym samym koncie abonenckim jest jeszcze internet mobilny Orange FreeNet SIMO 25GB z Usługą bez limitu danych LTE/3G 5Mb/s po zużyciu pakietu.

 

Rozumiem, że w ramach współdzielenia pakietu danych z internetu mobilnego, wszystkie trzy numery komórkowe będa mogły zużywać pakiet 25GB z FreeNet-a (po wcześniejszym zużyciu pakietu ze Smart Planu Głównego).

Zgadza się, tak? 

Pytanie: czy w nastepnej kolejności, po wyczerpaniu 25GB z FreeNet-a, wszystkie trzy numery komórkowe będą mogły korzystać z  Usługi bez limitu danych LTE/3G 5Mb/s, która jest dołączona do tegoż FreeNet-a?

 

Mówimy o abonamentach z aktualnej oferty.

13 ODPOW. 13

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38378
  • 1384

SmartPlan LTE Główny, wspólny pakiet i usługa Bez limitu - czy wspóldzielona

Usługa bez limitu danych działa tylko na karcie z freeneta.
W ofercie wspólnej też jest inna podobna usługa ale działa po tzw. schodkach (płatnych pakietach danych włączanych automatycznie po wykorzystaniu pakietu z abonamentu). Jeśli wyłączysz schodki, masz po abonamencie pakiet wspólny z freeneta, a dalej lejek. Jeśli korzystasz z nich, to masz po kolei: abonament, schodki, pakiet z freeneta, i bez limitu danych.

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 70
  • 96
  • 2

SmartPlan LTE Główny, wspólny pakiet i usługa Bez limitu - czy wspóldzielona

 

Dziękuję za odpowiedź.

To teraz załóżmy, że zrezygnowałem z freeneta, nie ma go.

 

W abonamencie wspólnym usługa bez limitu po schodkach działa tylko w zasięgu LTE, zgadza się?

 

I koejne pytanie: załóżmy, że wyłączam schodki. Czy w abo wspólnym jest wtedy możliwość włączenia samej usługi LTE 5Mb/s bez limitu? Takiej płatnej 10zł/miesiąc, działającej po zużyciu pakietu danych. I czy usługa ta jest wówczas współdzielona przez wszystkie numery z oferty wspólnej?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38378
  • 1384

SmartPlan LTE Główny, wspólny pakiet i usługa Bez limitu - czy wspóldzielona

Jeśli masz najnowszą wersję oferty wspólnej, to o ile się nie mylę nie ma takiej usługi. One są w "pojedynczych" planach. Choć mogę się mylić. Masz do niej regulamin lub widzisz na mój Orange i możesz podać dokładną nazwę? 


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 308
  • 532
  • 15

SmartPlan LTE Główny, wspólny pakiet i usługa Bez limitu - czy wspóldzielona


Piotrekk85 napisał(-a):

Jeśli masz najnowszą wersję oferty wspólnej, to o ile się nie mylę nie ma takiej usługi. One są w "pojedynczych" planach. Choć mogę się mylić.


Mam LTE Wspólny z marca 2017 r. i mam taką usługę:aaaaa.pngW dodatku jest za 0 zł. 

 

Nigdy nie znalazłem jej regulaminu na www. Nigdy nie sprawdzałem jak działa w praktyce. Ale na forum Telepolis kiedyś czytałem że, po wyłączeniu schodów, działa dokładnie tak jak @juzew to opisał.

 

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38378
  • 1384

SmartPlan LTE Główny, wspólny pakiet i usługa Bez limitu - czy wspóldzielona

To jest usługa, która działa dopiero po tzw. schodkach. Za 10zł chyba nie ma w planie wspólnym. W planach pojedynczych są dwie usługi. Zasady działania są opisane w regulaminie oferty Smart Plan LTE Wspólny.

Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 308
  • 532
  • 15

SmartPlan LTE Główny, wspólny pakiet i usługa Bez limitu - czy wspóldzielona


Piotrekk85 napisał(-a):
To jest usługa, która działa dopiero po tzw. schodkach. 

Ale podobno, jak się wyłączy schodki to działa od razu po wykorzystaniu pakietów abonamentowych. Oprócz wcześniej wspomnianego forum może o tym przeczytać tutaj: http://zielony71.blogspot.com/2016/03/schodki-nie-chce-schodkow-czyli-winda.html Chociaż tutaj bardziej w kontekscie ofert indywidualnych.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38378
  • 1384

SmartPlan LTE Główny, wspólny pakiet i usługa Bez limitu - czy wspóldzielona

Spójrz na komentarze. I screen. Ktoś ma wyłączone schodki (tzn. włączone "nie chce schodków") i wyłączoną usługę "LTE bez limitu". Jakoś mnie to nie przekonuje, że działa to w planie wspólnym. Tym bardziej, że autor pisze, że głównie korzysta z pakietu z freeneta.
Jeśli chodzi o wątek na telepolis http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=23&t=83693&start=45 jeden z pracowników BOK udzielał info o planie pojedynczym, a nie wspólnym. A o bugu co czasem nie nalicza opłaty 5/10zł za wersję płatną - to inna sprawa. Ale to plany pojedyncze.

Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 308
  • 532
  • 15

SmartPlan LTE Główny, wspólny pakiet i usługa Bez limitu - czy wspóldzielona

Akurat screen na blogu jest mylący, sam autor pisze o tym w ostatnim komentarzu:

 

"Usługa powinna być włączona. Faktycznie grafika jest myląca, bo robiłem screena na numerze, na którym i tak z tego nie korzystam (bo korzystam ze wspólnego pakietu z Orange Freenet)."

 

W Mój Orange (aplikacja i WWW) widzę te usługę z kosztem 0 zł. Kiedyś ją nawet włączyłem (opłat nie było), ale nie zdarzyłem przetestować ponieważ na koncie abonenckim pojawił się LTE Domowy. Teraz mam ogromną ilość GB i niestety nie mogę sprawdzić jest działa w praktyce. A tylko to dawałoby 100% pewność. 🙂

 

Dodam jeszcze iż opcję z mojego screena widzę na każdym swoim numerze (tzn. LTE Główny i LTE Dodatkowych). Więc jeżeli usługa nie jest współdzielona, to możliwe że da się ją włączyć dla każdego z numerów osobno. To czywiście tylko teoria. 🙂 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38378
  • 1384

SmartPlan LTE Główny, wspólny pakiet i usługa Bez limitu - czy wspóldzielona

Wg mnie to usługa ze schodków (a ona jest współdzielona, jak schodki).