- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SmartPlan LTE Główny, wspólny pakiet i usługa Bez limitu - czy wspóldzielona
Czołem wszystkim!
Mam Smart Plan LTE Główny, do którego dołączone są dwa numery Smart Plan LTE Dodatkowy. Czyli w sumie trzy numery komórkowe.
Oprócz tego na tym samym koncie abonenckim jest jeszcze internet mobilny Orange FreeNet SIMO 25GB z Usługą bez limitu danych LTE/3G 5Mb/s po zużyciu pakietu.
Rozumiem, że w ramach współdzielenia pakietu danych z internetu mobilnego, wszystkie trzy numery komórkowe będa mogły zużywać pakiet 25GB z FreeNet-a (po wcześniejszym zużyciu pakietu ze Smart Planu Głównego).
Zgadza się, tak?
Pytanie: czy w nastepnej kolejności, po wyczerpaniu 25GB z FreeNet-a, wszystkie trzy numery komórkowe będą mogły korzystać z Usługi bez limitu danych LTE/3G 5Mb/s, która jest dołączona do tegoż FreeNet-a?
Mówimy o abonamentach z aktualnej oferty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SmartPlan LTE Główny, wspólny pakiet i usługa Bez limitu - czy wspóldzielona
W ofercie wspólnej też jest inna podobna usługa ale działa po tzw. schodkach (płatnych pakietach danych włączanych automatycznie po wykorzystaniu pakietu z abonamentu). Jeśli wyłączysz schodki, masz po abonamencie pakiet wspólny z freeneta, a dalej lejek. Jeśli korzystasz z nich, to masz po kolei: abonament, schodki, pakiet z freeneta, i bez limitu danych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SmartPlan LTE Główny, wspólny pakiet i usługa Bez limitu - czy wspóldzielona
Dziękuję za odpowiedź.
To teraz załóżmy, że zrezygnowałem z freeneta, nie ma go.
W abonamencie wspólnym usługa bez limitu po schodkach działa tylko w zasięgu LTE, zgadza się?
I koejne pytanie: załóżmy, że wyłączam schodki. Czy w abo wspólnym jest wtedy możliwość włączenia samej usługi LTE 5Mb/s bez limitu? Takiej płatnej 10zł/miesiąc, działającej po zużyciu pakietu danych. I czy usługa ta jest wówczas współdzielona przez wszystkie numery z oferty wspólnej?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SmartPlan LTE Główny, wspólny pakiet i usługa Bez limitu - czy wspóldzielona
Jeśli masz najnowszą wersję oferty wspólnej, to o ile się nie mylę nie ma takiej usługi. One są w "pojedynczych" planach. Choć mogę się mylić. Masz do niej regulamin lub widzisz na mój Orange i możesz podać dokładną nazwę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SmartPlan LTE Główny, wspólny pakiet i usługa Bez limitu - czy wspóldzielona
Piotrekk85 napisał(-a):Jeśli masz najnowszą wersję oferty wspólnej, to o ile się nie mylę nie ma takiej usługi. One są w "pojedynczych" planach. Choć mogę się mylić.
Mam LTE Wspólny z marca 2017 r. i mam taką usługę:W dodatku jest za 0 zł.
Nigdy nie znalazłem jej regulaminu na www. Nigdy nie sprawdzałem jak działa w praktyce. Ale na forum Telepolis kiedyś czytałem że, po wyłączeniu schodów, działa dokładnie tak jak @juzew to opisał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SmartPlan LTE Główny, wspólny pakiet i usługa Bez limitu - czy wspóldzielona
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SmartPlan LTE Główny, wspólny pakiet i usługa Bez limitu - czy wspóldzielona
Piotrekk85 napisał(-a):
To jest usługa, która działa dopiero po tzw. schodkach.
Ale podobno, jak się wyłączy schodki to działa od razu po wykorzystaniu pakietów abonamentowych. Oprócz wcześniej wspomnianego forum może o tym przeczytać tutaj: http://zielony71.blogspot.com/2016/03/schodki-nie-chce-schodkow-czyli-winda.html Chociaż tutaj bardziej w kontekscie ofert indywidualnych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SmartPlan LTE Główny, wspólny pakiet i usługa Bez limitu - czy wspóldzielona
Jeśli chodzi o wątek na telepolis http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=23&t=83693&start=45 jeden z pracowników BOK udzielał info o planie pojedynczym, a nie wspólnym. A o bugu co czasem nie nalicza opłaty 5/10zł za wersję płatną - to inna sprawa. Ale to plany pojedyncze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SmartPlan LTE Główny, wspólny pakiet i usługa Bez limitu - czy wspóldzielona
Akurat screen na blogu jest mylący, sam autor pisze o tym w ostatnim komentarzu:
"Usługa powinna być włączona. Faktycznie grafika jest myląca, bo robiłem screena na numerze, na którym i tak z tego nie korzystam (bo korzystam ze wspólnego pakietu z Orange Freenet)."
W Mój Orange (aplikacja i WWW) widzę te usługę z kosztem 0 zł. Kiedyś ją nawet włączyłem (opłat nie było), ale nie zdarzyłem przetestować ponieważ na koncie abonenckim pojawił się LTE Domowy. Teraz mam ogromną ilość GB i niestety nie mogę sprawdzić jest działa w praktyce. A tylko to dawałoby 100% pewność. 🙂
Dodam jeszcze iż opcję z mojego screena widzę na każdym swoim numerze (tzn. LTE Główny i LTE Dodatkowych). Więc jeżeli usługa nie jest współdzielona, to możliwe że da się ją włączyć dla każdego z numerów osobno. To czywiście tylko teoria. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SmartPlan LTE Główny, wspólny pakiet i usługa Bez limitu - czy wspóldzielona
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »