Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura

Dzień dobry, podpisałem umowę Smart Plan LTE wspólny bez telefonu z Kartą Dużej Rodziny.

Kwota opłaty miesięcznej miała wynosić 79,99 zł i miałem do tego trzymać 4 bezpłatne karty SIM oraz abonament do 6 miesięcy za 0zł.

Dzisiaj otrzymałem fakturę na kwotę 200 zł 18 gr Bardzo proszę o wyjaśnienie.

Pozdrawiam

Piotr

16 ODPOW. 16

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3299
  • 7849
  • 145

Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura

@1piotr, kiedy podpisałeś umowę, bo oferta już nieaktualna. A co do kosztów, to proponuję kontakt najlepiej telefonicznie i dopytanie skąd naliczona taka kwota. 510 100 100

 

 

 

 


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura

Zadzwoniłem, niestety konsultant nie widzi rachunku szczegółowego. Faktura wystawiona ale za co - na infolini jeszcze nie wiedzą. Miałem nadzieję, że jest tutaj większy porządek niż w play 🙂


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3299
  • 7849
  • 145

Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura

@1piotr, trafiłeś na słabego konsultanta, niestety w weekend nie pierwszy raz na pierwszej linii są słabe osoby. Konsultant mógł sprawdzić koszty, a nie szukać Faktury, ma dostęp do konta klienta ehh, przepraszam Cię za sytuację, ale sprawę załatwisz w Poniedziałek na CZACIE. Zaloguj się na swoje konto główne i może być rozpiska. 

 

https://www.orange.pl/zaloguj.phtml


Zespół Nasz Orange
  • 3031
  • 11711
  • 64

Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura

Oferta jest cały czas aktualna: https://www.orange.pl/lp/karta-duzej-rodziny

Co do informacji na infolinii, faktura nie zawsze jest dostępna od razu do otwarcia. Dlatego to nie wina Doradcy. Trzeba chwilkę poczekać. Jak wyżej napisał Ron, zaloguj się na swoje konto na stronie orange.pl i poczekaj chwilę, aż będzie dostępna faktura. W tym samym momencie będzie widział i Doradca. Opłata może być wyższa ze względu na rozliczenie od momentu zakupu, do wystawienia faktury. Dodatkowo cały abonament z góry za następny miesiąc.

 

https://www.orange.pl/omnibook/faktura-za-uslugi-orange - tutaj więcej jak wygląda sama faktura i jak ją czytać.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2091
  • 5812
  • 194

Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura

Opłaty aktywacyjne za każdy sim 5x30 zł + pierwszy abonament ?

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3299
  • 7849
  • 145

Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura

@Wojciech, ale doradca widzi całe konto klienta i nie potrzebuje czekać na FV.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2091
  • 5812
  • 194

Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura

Konto widzi, ale dopiero jak otworzy fakturę to wie za co jest policzone, bez tego może jedynie wiedzieć ile powinno być na fakturze, a nie ile jest i za co.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura

W poniedziałek będę pisał, bardzo Wam dziękuję za podpowiedź.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura

Niestety rozmowa z konsultantką niczego nie wniosła. Pani Justyna przytoczyła tylko kwoty rachunku szczegółowego bez zrozumienia tego co napisałem.

 

Zakładam, że w systemie orange istniejąca umowa nie obejmuje rabatów wynikających z posiadania Karty Dużej Rodziny.

Powinna być 

Smart Plan LTE Wspólny bez telefonu za 79,99 dla https://www.orange.pl/lp/karta-duzej-rodziny

a jest

Smart wspólny dla rodziny za 115,98

 

Czy mogę prosić o sprawdzenie?