- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura
Dzień dobry, podpisałem umowę Smart Plan LTE wspólny bez telefonu z Kartą Dużej Rodziny.
Kwota opłaty miesięcznej miała wynosić 79,99 zł i miałem do tego trzymać 4 bezpłatne karty SIM oraz abonament do 6 miesięcy za 0zł.
Dzisiaj otrzymałem fakturę na kwotę 200 zł 18 gr Bardzo proszę o wyjaśnienie.
Pozdrawiam
Piotr
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura
@1piotr, kiedy podpisałeś umowę, bo oferta już nieaktualna. A co do kosztów, to proponuję kontakt najlepiej telefonicznie i dopytanie skąd naliczona taka kwota. 510 100 100
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura
Zadzwoniłem, niestety konsultant nie widzi rachunku szczegółowego. Faktura wystawiona ale za co - na infolini jeszcze nie wiedzą. Miałem nadzieję, że jest tutaj większy porządek niż w play 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura
@1piotr, trafiłeś na słabego konsultanta, niestety w weekend nie pierwszy raz na pierwszej linii są słabe osoby. Konsultant mógł sprawdzić koszty, a nie szukać Faktury, ma dostęp do konta klienta ehh, przepraszam Cię za sytuację, ale sprawę załatwisz w Poniedziałek na CZACIE. Zaloguj się na swoje konto główne i może być rozpiska.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura
Oferta jest cały czas aktualna: https://www.orange.pl/lp/karta-duzej-rodziny
Co do informacji na infolinii, faktura nie zawsze jest dostępna od razu do otwarcia. Dlatego to nie wina Doradcy. Trzeba chwilkę poczekać. Jak wyżej napisał Ron, zaloguj się na swoje konto na stronie orange.pl i poczekaj chwilę, aż będzie dostępna faktura. W tym samym momencie będzie widział i Doradca. Opłata może być wyższa ze względu na rozliczenie od momentu zakupu, do wystawienia faktury. Dodatkowo cały abonament z góry za następny miesiąc.
https://www.orange.pl/omnibook/faktura-za-uslugi-orange - tutaj więcej jak wygląda sama faktura i jak ją czytać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura
@Wojciech, ale doradca widzi całe konto klienta i nie potrzebuje czekać na FV.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura
W poniedziałek będę pisał, bardzo Wam dziękuję za podpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smart Plan LTE wspólny bez telefonu - zawyżona faktura
Niestety rozmowa z konsultantką niczego nie wniosła. Pani Justyna przytoczyła tylko kwoty rachunku szczegółowego bez zrozumienia tego co napisałem.
Zakładam, że w systemie orange istniejąca umowa nie obejmuje rabatów wynikających z posiadania Karty Dużej Rodziny.
Powinna być
Smart Plan LTE Wspólny bez telefonu za 79,99 dla https://www.orange.pl/lp/karta-duzej-rodziny
a jest
Smart wspólny dla rodziny za 115,98
Czy mogę prosić o sprawdzenie?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »