Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Smart Plan LTE Wspólny media expert


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Smart Plan LTE Wspólny media expert

Witam. Dziś rodzicie zakupili elektrosprzęt w Media Expert, korzystając z promocji "Cena z Orange" i dostałem 4 karty sim. 3 w czarnej kopercie z nazwą "Twoja karta SIM 3G/LTE" i jedną białą z nazwą "Twoja Karta SIM 3G/R-UIM/LTE". W związku z tym mam kilka pytań.

1. Na umowie nigdzie nie mogę znaleźć numeru ewidencyjnego, potrzebnego do rejestracji w "Mój Orange", a jak podaję numer telefonu to niby nie wykrywa go. 

2. Wyczytałem gdzieś, że karta z białej koperty jest kartą z internetem, aczkolwiek wkładam ją do telefonu (tel na 2 sim, jedna jest z Orange i śmiga), i nie działa nic.

3. Czy mając w tym planie ileś tam GB internetu, to aby z niego korzystać w telefonie to muszę włożyć kartę z czarnej koperty?

Proszę o pomoc, jeżeli zły dział to przepraszam, nie wiem do jakiego to dodać.

Pozdrawiam!

P.S.

Jeden numer sam mi się zarejestrował w "Mój Orange", dostałem email z aktywacją konta, aczkolwiek przez pracownika sklepu podpisany nr jest jako dodatkowy, a głównego nie mogę podpisać :/.

2 ODPOW. 2
Anonim

Nie dotyczy

Smart Plan LTE Wspólny media expert

Czy numer głowny masz już aktywny. Czasem trzeba chwilę odczekać aż się wszystko "zarejestruje" poprawnie w systemach. Co do rejestracji w Mój Orange - to podajesz tylku numer usługi i postępujesz zgodnie ze wskazówkami, pozdrawiam.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32798
  • 38979
  • 1390

Smart Plan LTE Wspólny media expert

Numer ewidencyjny dotyczy tylko usług stacjonarnych, a nie komórek, więc u Ciebie go nie będzie.
Do rejestracji powinieneś użyć jeden z numerów (ale muszą być aktywne).

Ad.3. Pakiet internetu jest współdzielony.