- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smart Plan LTE Wspólny media expert
Witam. Dziś rodzicie zakupili elektrosprzęt w Media Expert, korzystając z promocji "Cena z Orange" i dostałem 4 karty sim. 3 w czarnej kopercie z nazwą "Twoja karta SIM 3G/LTE" i jedną białą z nazwą "Twoja Karta SIM 3G/R-UIM/LTE". W związku z tym mam kilka pytań.
1. Na umowie nigdzie nie mogę znaleźć numeru ewidencyjnego, potrzebnego do rejestracji w "Mój Orange", a jak podaję numer telefonu to niby nie wykrywa go.
2. Wyczytałem gdzieś, że karta z białej koperty jest kartą z internetem, aczkolwiek wkładam ją do telefonu (tel na 2 sim, jedna jest z Orange i śmiga), i nie działa nic.
3. Czy mając w tym planie ileś tam GB internetu, to aby z niego korzystać w telefonie to muszę włożyć kartę z czarnej koperty?
Proszę o pomoc, jeżeli zły dział to przepraszam, nie wiem do jakiego to dodać.
Pozdrawiam!
P.S.
Jeden numer sam mi się zarejestrował w "Mój Orange", dostałem email z aktywacją konta, aczkolwiek przez pracownika sklepu podpisany nr jest jako dodatkowy, a głównego nie mogę podpisać :/.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smart Plan LTE Wspólny media expert
Czy numer głowny masz już aktywny. Czasem trzeba chwilę odczekać aż się wszystko "zarejestruje" poprawnie w systemach. Co do rejestracji w Mój Orange - to podajesz tylku numer usługi i postępujesz zgodnie ze wskazówkami, pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Smart Plan LTE Wspólny media expert
Do rejestracji powinieneś użyć jeden z numerów (ale muszą być aktywne).
Ad.3. Pakiet internetu jest współdzielony.