Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rozwiązanie umowy a brak możliwości technicznych.

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32746
  • 38576
  • 1385

Rozwiązanie umowy a brak możliwości technicznych.

A inni operatorzy mają lepiej? Nie.

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 141
  • 272
  • 7

Rozwiązanie umowy a brak możliwości technicznych.

 Przepraszam, ale nie przyjmuję takiej logiki. Wcześniej Orange był operatorem pro-klienckim w tej kwestii.

 

Są operatorzy, którzy pozwalają zerwać umowę, bo rozumieją że człowiek nie jest przybity do jednego miejsca - do niedawna zaliczał się do nich Orange. Są tacy, którzy nie pozwalają, ale nie robią dużych problemów z zawarciem umowy na krótszy okres, np. 6 miesięcy, 9 miesięcy czy 1 rok - perspektywa w której łatwiej jest planować życiowe plany. Są też tacy, którzy oferują umowę na czas nieokreślony - zwykle nieco drożej, albo z wysokimi kosztami instalacyjnymi  - ale przynajmniej jest to jakaś opcja. Najgorsi są jednak tacy, u których standardowa oferta na czas nieokreślony ma ceny z kosmosu tylko po to, by kara za zerwanie umowy wynosiła średnią krajową, więc ceny skutecznie zniechęcają do podpisywania elastycznych umów - a następnie egzekwują umowę nawet jeśli nie są w stanie świadczyć usług w miejscu gdzie ich klient chce / musi zamieszkać. Jeśli to co powyżej jest napisane to prawda, to Orange właśnie do nich dołączył.

 

Czy ktoś w ogóle rozważa ofertę Orange zgodną z cennikiem i na czas nieokreślony? Opcja 300Mbps: aktywacja 199zł,  opłaty miesięczne 300zł. Absurd! Jedyna sensowna opcja to umowa na 2 lata, a dostępność Światłowodu wcale nie jest taka wysoka.

 

Tak jak napisałem: szczęśliwie nie dotyka mnie to osobiście bo udało się rozwiązać umowę bez konsekwencji już w grudniu, ale wkrótce stanąłbym przed tym problemem - i to mimo zapewnień konsultanta że problemu nie będzie!


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32746
  • 38576
  • 1385

Rozwiązanie umowy a brak możliwości technicznych.

Nadal jest proklienckim - nie masz internetu, nie ma stacjonarnych łącz, możesz przejść na LTE.

Orange ma umowę na 6 i 12 miesięcy (nie mówię, żeby brać nieoznaczoną bo masz rację - ceny kosmiczne). Ale 12 miesięczna umowa to 10 zł więcej względem 2letniej.

Zespół Nasz Orange
  • 2980
  • 12478
  • 151

Rozwiązanie umowy a brak możliwości technicznych.

@hederath

jeśli odpowiedzi zawarte w Twoim temacie okazały się pomocne, to - śmiało - zachęcam do oznaczenia jednej z nich Szczęśliwy robot. Szczegóły poniżej:

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.