- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Roaming - o co tu właściwie chodzi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Ronzgadzam się, w ramach nowych zasad FUP.Zasady te zostały zmienione w czasie trwania już podpisanej umowy. Zmieniając warunki już podpisanej umowy powinnam dostać możliwość wypowiedzenia tej umowy jeżeli nie zgadzam się z proponowanymi mi zmianami. Tym bardziej, że te zmiany działają na moją niekorzyść. Takiej możliwości nie dostałam. W pierwszym poście piszesz, że są to zmiany prawne i takie prawo miał operator. Nie jestem prawnikiem więc nie będę wdawać się w dyskusje na ten temat ale tak jak napisał wcześniej @bluesmanniak, tak zdroworozsądkowo jest to nie fair. Dokładnie od 6 lat mój mąż ma taki charakter pracy i do tej pory to operatorowi nie przeszkadzało. Równie dobrze powinnam wystąpić o obniżenie abonamentu w momencie wprowadzenia darmowego roamingu bo tak jak napisałam wcześniej byłam w tym momencie stratna. Zdawałam sobie jednak sprawę, że nie mam prawa tego robić, gdyż mam już podpisaną umowę na zupełnie innych warunkach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
anja74 napisał(-a):@Ronzgadzam się, w ramach nowych zasad FUP.Zasady te zostały zmienione w czasie trwania już podpisanej umowy. Zmieniając warunki już podpisanej umowy powinnam dostać możliwość wypowiedzenia tej umowy jeżeli nie zgadzam się z proponowanymi mi zmianami.
Oczywiście była możliwość wypowiedzenia umowy, ale: