Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rabat

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 12
  • 0

Rabat

Dlaczego nie został naliczony rabat do abonamentu, a dodam że w zeszłym miesiącu był naliczony i płatność była w terminie.
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Rabat


@Iza7500napisał(-a)
Dziękuję za uprzejmą odpowiedź, myślałam po prostu, że ktoś może miał podobną sytuację.

@Iza7500, osobiście mnie to spotkało. Ale na wszelki wypadek spojrzyj u siebie na umowę i na zgody, które warunkują przyznanie rabatu. Jeżeli uważasz, że u Ciebie jest wszystko ok, to zrób, jak Ci podpowiedział @AnonimEmotikon: Szczęśliwy

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32491
  • 37045
  • 1374

Rabat

Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt - tu nikt nie ma wglądu w Twoje usługi.
Anonim

Nie dotyczy

Rabat

@Iza7500Może brakuje jakieś zgody lub błąd w systemie proponuje ci kontakt jutro z BOK przez czat


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 12
  • 0

Rabat

Dziękuję za uprzejmą odpowiedź, myślałam po prostu, że ktoś może miał podobną sytuację.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32491
  • 37045
  • 1374

Rabat

Sytuacji jest wiele: może było jakieś opóźnienie księgowania po stronie banku (decyduje data wpływu na konto Orange), może była jakaś zmiana oferty, czy to na pewno brak rabatu? Może coś innego za 5 zł jest doliczonego? A może na koncie płatności wisi jakaś stara drobna kwota niezapłacona? A może błąd w systemie Orange? Itp itd.
Anonim

Nie dotyczy

Rabat


@Iza7500napisał(-a)
Dziękuję za uprzejmą odpowiedź, myślałam po prostu, że ktoś może miał podobną sytuację.

@Iza7500, osobiście mnie to spotkało. Ale na wszelki wypadek spojrzyj u siebie na umowę i na zgody, które warunkują przyznanie rabatu. Jeżeli uważasz, że u Ciebie jest wszystko ok, to zrób, jak Ci podpowiedział @AnonimEmotikon: Szczęśliwy


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 12
  • 0

Rabat

Na umowie jest czarno na białym, w zeszłym miesiącu było wszystko ok, a w tym już jakiś problem, wszystko opłacone w terminie, a rabatu brak. Z całą pewnością to pomyłka i zamierzam przejść się osobiście do salonu tylko mam nadzieję, że te pomyłki nie będą zdarzać się co miesiąc.
Anonim

Nie dotyczy

Rabat

@Iza7500, nie musisz dreptać do salonu, bo na czacie też wyjaśnisz...i paliwo oszczędziszEmotikon: Szczęśliwy


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 12
  • 0

Rabat

Problem rozwiązany, a korekta zrobiona pani sama za bardzo nie wiedziała dlaczego tak się stało prawdopodobnie system zawiódł.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 12
  • 0

Rabat

Tak to był błąd w systemie, korekta zrobiona 😊