27-05-2018
09:13
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-05-2018
09:13
Dlaczego nie został naliczony rabat do abonamentu, a dodam że w zeszłym miesiącu był naliczony i płatność była w terminie.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
27-05-2018
14:08
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-05-2018
14:08
@Iza7500napisał(-a)
Dziękuję za uprzejmą odpowiedź, myślałam po prostu, że ktoś może miał podobną sytuację.
@Iza7500, osobiście mnie to spotkało. Ale na wszelki wypadek spojrzyj u siebie na umowę i na zgody, które warunkują przyznanie rabatu. Jeżeli uważasz, że u Ciebie jest wszystko ok, to zrób, jak Ci podpowiedział @Anonim
9 ODPOW. 9
27-05-2018
09:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-05-2018
09:18
Rabat
Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt - tu nikt nie ma wglądu w Twoje usługi.
27-05-2018
09:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-05-2018
12:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-05-2018
12:43
Rabat
Dziękuję za uprzejmą odpowiedź, myślałam po prostu, że ktoś może miał podobną sytuację.
27-05-2018
13:13
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-05-2018
13:13
Rabat
Sytuacji jest wiele: może było jakieś opóźnienie księgowania po stronie banku (decyduje data wpływu na konto Orange), może była jakaś zmiana oferty, czy to na pewno brak rabatu? Może coś innego za 5 zł jest doliczonego? A może na koncie płatności wisi jakaś stara drobna kwota niezapłacona? A może błąd w systemie Orange? Itp itd.
27-05-2018
14:08
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-05-2018
14:08
@Iza7500napisał(-a)
Dziękuję za uprzejmą odpowiedź, myślałam po prostu, że ktoś może miał podobną sytuację.
@Iza7500, osobiście mnie to spotkało. Ale na wszelki wypadek spojrzyj u siebie na umowę i na zgody, które warunkują przyznanie rabatu. Jeżeli uważasz, że u Ciebie jest wszystko ok, to zrób, jak Ci podpowiedział @Anonim
27-05-2018
23:59
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-05-2018
23:59
Rabat
Na umowie jest czarno na białym, w zeszłym miesiącu było wszystko ok, a w tym już jakiś problem, wszystko opłacone w terminie, a rabatu brak. Z całą pewnością to pomyłka i zamierzam przejść się osobiście do salonu tylko mam nadzieję, że te pomyłki nie będą zdarzać się co miesiąc.
28-05-2018
08:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-05-2018
11:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-05-2018
11:53
Rabat
Problem rozwiązany, a korekta zrobiona pani sama za bardzo nie wiedziała dlaczego tak się stało prawdopodobnie system zawiódł.
29-05-2018
11:55
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś