Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dobro klienta


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Dobro klienta

► Temat został przeniesiony z kategorii Internet domowy - Moderator Wiktor ◄

 

Chciałbym ostrzec osoby które chcą zawrzeć umowę z Orange. Całkowity brak obsługi klienta nawet jedyny darmowy chat też nie działa. Długoletni były klient

8 ODPOW. 8

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

Dobro klienta

A podasz coś więcej informacji co Cię spotkało?
Anonim

Nie dotyczy

Dobro klienta

@Pokemon46 mam karty sim od 4 Operatorów, wpadka u każdego się zdarzyła, Biuro Obsługi to słaby element u Operatorów i to wszystkich, więc nie narzekam na Orange szczególnie, jak masz żale jakieś czy problem, to wypada napisać, dobro klienta to ważna sprawa, ale nie w Polsce raczej, długo przyjdzie poczekać na traktowanie klienta jak należy, tak na koniec ja raczej dzwonię do Obsługi Klienta, inna sieć i łapię się za free, chat działał, jak nie działa to może awaria, ale to nie tragedia.


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10912
  • 150

Dobro klienta

Może nie jest aż tak źle @Pokemon46... Możesz coś więcej napisać o tym "braku obsługi klienta"? Emotikon: ZaskoczonyEmotikon: Szczęśliwy

 

Czasami niektórzy napotykają na problemy z czatem - to fakt Emotikon: Obojętny. Tutaj (na forum) wspólnymi siłami możemy coś doradzić 🙂 - również w rozwiązaniu problemów z czatem Szczęśliwy robot.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Dobro klienta

► Wpisy - zapisane jedno po drugim, scalono dla poprawy czytelności - Moderator Wiktor ◄

 

W cenie abonamentu prawie 100zl mam tylko czat który nie działa z powodu braku konsultantów no i te forum i tu też problem by w ogóle coś napisać bo wskakują co chwilę jakieś ankiety. No naprawdę brak słów

Zaznaczam że z usług Orange korzystam od wielu wielu lat a pierwszy raz spotykam się z takim podejściem do klienta. Orange czy już nie zależy wam na klientach i pora się rozstać?

[edit] Przepraszam mój błąd a właściwie aplikacji mój Orange bo po kolejnych próbach nawiazania połączenia z czatem dostałem informację że w cenie abonamentu konsultant pracuje dopiero od 7.00


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

Dobro klienta

Dostępność czatu na dziś nie jest wpisana w żaden abonament.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Dobro klienta

Ja piszę o możliwości kontaktu jaki daje Orange z klientem sugestie pytania reklamacje itp. Czy tak Orange dba o dobre relacje z klientem który płaci regularnie abonament? Czy za każde pytanie do Orange muszę dodatkowo jeszcze płacić a z opłaty abonamentu to nie wystarczy? Mam porównanie z innymi sieciami np Lycamobile.dk nie wspomnę ile taniej i ile więcej mam chocby tam. Można samemu sprawdzić nie będę zachwalał firm które bardziej dbają o klienta łatwo to sprawdzić samemu. No i rozmowa z konsultantem jest bezpłatna nawet bez abonamentu



Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

Dobro klienta

Jeśli Lycamobile jest wyznacznikiem dostępności obsługi, to nie idźmy tą drogą. Tam support jest 9-18 od poniedziałku do soboty. A w Orange czat 7-21.30 pon-pt. Infolinia całą dobę.
Anonim

Nie dotyczy

Dobro klienta

Bez tytułu.pngDr. i Prof. to jest dobre. Opłata też świadczy o podejściu do klienta.