- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
12 grudnia został mi wyłączony rabat Orange open dla nr xxxxxxxxx .Korzystam z wielu Waszych usług: internet/tel stacjonarny/ tv / tel komórkowy ( umowę Orange love podpisałam 4 grudnia br. Ponadto od kwietnia br. korzystam również z Orange Energia.
Proszę podać mi powód wyłączenia rabatu.Oczekuję odpowiedzi ,a przede wszystkim liczę że rabat zostanie ponownie włączony,
Z poważaniem
Teodora N-M
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@dorkaniska Otóż gdy ja podpisywałem nowe umowy albo aneksy, a do wcześniejszych miałem jakieś rabaty, to z dniem wprowadzenia tych nowych do systemu także dostawałem SMSa o wyłączeniu rabatu... Przy spełnianiu warunków do korzystania z jakiegoś Rabatu Orange (zmieniano w historii ich nazwy) warto się dopytać w BOK czy przy kolejnych fakturach taki rabat będzie uwzględniony. I tak u mnie było, kolejne faktury dla bieżących umów-usług uwzględniały przysługujące rabaty. Oczywiście trzeba wziąć pod uwagę co pisze @Piotrekk85, że rabat przysługuje dla odrębnych usług, a nie tych, które wchodzą w pakiet Orange Love, bo wysokość opłat łącznych za pakiet i tak jest sam w sobie atrakcyjny, zdecydowanie mniejsze niż gdyby mieć odrębne umowy na każdą z usług.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rabat Orange Open na usługach mobilnych po przejściu na Orange Love
@dorkaniskaJeśli chcesz znać powód to proponuje kontakt z BOK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rabat Orange Open na usługach mobilnych po przejściu na Orange Love
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@dorkaniska Otóż gdy ja podpisywałem nowe umowy albo aneksy, a do wcześniejszych miałem jakieś rabaty, to z dniem wprowadzenia tych nowych do systemu także dostawałem SMSa o wyłączeniu rabatu... Przy spełnianiu warunków do korzystania z jakiegoś Rabatu Orange (zmieniano w historii ich nazwy) warto się dopytać w BOK czy przy kolejnych fakturach taki rabat będzie uwzględniony. I tak u mnie było, kolejne faktury dla bieżących umów-usług uwzględniały przysługujące rabaty. Oczywiście trzeba wziąć pod uwagę co pisze @Piotrekk85, że rabat przysługuje dla odrębnych usług, a nie tych, które wchodzą w pakiet Orange Love, bo wysokość opłat łącznych za pakiet i tak jest sam w sobie atrakcyjny, zdecydowanie mniejsze niż gdyby mieć odrębne umowy na każdą z usług.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rabat Orange Open na usługach mobilnych po przejściu na Orange Love
@dorkaniska, potwierdzam, co rzekł @Misiek62. Orange Love to pakiet usług i tylko współdzielone z tym pakietem osobne usługi mają przysługujący rabat. Będzie to widać na drugiej fakturze, czyli po jednym cyklu miesięcznym, ponieważ na pierwszej dochodzą doliczenia z tytułu nie zazębiających się starych usług z nowym Orange Love. W przypadku wątpliwości, jak wspominali poprzednicy, masz prawo to wyjaśnić dostępnymi kanałami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rabat Orange Open na usługach mobilnych po przejściu na Orange Love
jeśli któraś z wyżej wymienionych odpowiedzi okazała się dla Ciebie pomocna, to - śmiało! - zachęcam do jej oznaczenia. Szczegóły poniżej :):
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.