- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru z innej sieci do Orange.
Witam.
Dnia 30.09 (niedziela) dokonałem przeniesienia numeru z Play do Orange za pośrednictwem strony internetowej. Po dokonaniu wszystkich formalności (podaniu danych etc) uzyskałem numer w celu sprawdzania statusu. Na stronie internetowej uzyskałem informacje że w przeciągu 4 dni roboczych, zjawi się u mnie kurier i z niezbędnymi papierami wraz z telefonem oraz numerem tymaczsowym. Niestety mija 4 dzień, na stronie internetowej widnieje ciagle ten sam status, a SMS z informacja o wysłaniu do mnie przesyłki ani widu ani słychu. W zwiazku z zaistaniałą sytuacją jak można uzyskać informacje odnośnie dokładniejszego statusu zamówienia i ile możne to praktycznie potrwać skoro w teorii powinienem tulić ciepła paczkę od kuriera w dniu dzisiejszym?
Miał on też dostarczyć wszystkie potrzebne dokumenty niezbędne to prawidłowego przeniesienia numeru z sieci do sieci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru z innej sieci do Orange.
Ja takie rzeczy załatwiam zawsze w salonie Orange. Nigdy przez internet, ani przez telefon.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru z innej sieci do Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru z innej sieci do Orange.
@Bart75, w regulaminie tyle wyczytałem ( w skrócie), o ile wszystkie warunki zostaną spełnione. Spójrz jeszcze na maila...spam też przejrzyj.
Klient/Nowy Użytkownik tworzy ofertę, za pośrednictwem konsultanta Telesprzedaży lub samodzielnie w sklepie internetowym orange.pl, wskazując z jakiego planu taryfowego Orange na abonament/mix będzie korzystał z ewentualnym zamówieniem sprzętu. Warunkiem zawarcia w/w Umowy i przesłania kurierem dokumentów Umowy z intencją przeniesienia przydzielonego numeru i zamówionego sprzętu jest spełnienie warunków wynikających z: aktualnie obowiązującego Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych dla Abonentów/Użytkowników Orange, w ramach której dochodzi do przeniesienia numeru, Regulaminu promocji, Regulaminu zakupów w sklepie internetowym orange.pl oraz Telesprzedaży obowiązującym dla wybranej oferty, Cennika, Ustawy oraz Rozporządzenia.
W przypadku pozytywnej weryfikacji zamówienia składanego w sklepie internetowym orange.pl przez Orange Polska S.A. do Klienta/Nowego Użytkownika zostanie przesłane na jego adres emailowy (podany podczas składania zamówienia) potwierdzenie możliwości zawarcia Umowy z informacją o wysłaniu kurierem dokumentów niezbędnych do jej zawarcia i złożenia wniosku o przeniesienie przydzielonego numeru do oferty Orange świadczonej na Mobilnej Sieci Orange. W kanale Telesprzedaży potwierdzenie możliwości zawarcia Umowy i wysłanie kurierem dokumentów przekazywane jest podczas rozmowy z konsultantem.
W ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia wysyłane są za pośrednictwem kuriera, albo w innej prawnie dopuszczalnej formie uzgodnionej z Klientem/Nowym Użytkownikiem, dokumenty, dotyczące przeniesienia przydzielonego numeru, to jest: wniosek o przeniesienie przydzielonego numeru do Mobilnej Sieci Orange /Usługi Stacjonarnej na Mobilnej Sieci Orange z pełnomocnictwem dla Orange Polska S.A. do dokonania wszelkich czynności związanych z przeniesieniem przydzielonego numeru, oświadczenie którego wzór stanowi załącznik do Rozporządzenia oraz tylko w przypadku Klienta ; potwierdzenie technicznej możliwości świadczenia usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru z wnioskiem o rozwiązanie Umowy z dotychczasowym operatorem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru z innej sieci do Orange.
@Bart75, kurier dotarł do Ciebie? Jaki był finał zamówienia?