Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przeniesienie numeru z innej sieci do Orange.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Przeniesienie numeru z innej sieci do Orange.

Witam. 

Dnia 30.09 (niedziela) dokonałem przeniesienia numeru z Play do Orange za pośrednictwem strony internetowej. Po dokonaniu wszystkich formalności (podaniu danych etc) uzyskałem numer w celu sprawdzania statusu. Na stronie internetowej uzyskałem informacje że w przeciągu 4 dni roboczych, zjawi się u mnie kurier i z niezbędnymi papierami wraz z telefonem oraz numerem tymaczsowym. Niestety mija 4 dzień, na stronie internetowej widnieje ciagle ten sam status, a SMS z informacja o wysłaniu do mnie przesyłki ani widu ani słychu. W zwiazku z zaistaniałą sytuacją jak można uzyskać informacje odnośnie dokładniejszego statusu zamówienia i ile możne to praktycznie potrwać skoro w teorii powinienem tulić ciepła paczkę od kuriera w dniu dzisiejszym? 

Miał on też dostarczyć wszystkie potrzebne dokumenty niezbędne to prawidłowego przeniesienia numeru z sieci do sieci. 

4 ODPOW. 4

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 71
  • 0

Przeniesienie numeru z innej sieci do Orange.

Ja takie rzeczy załatwiam zawsze w salonie Orange. Nigdy przez internet, ani przez telefon.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Przeniesienie numeru z innej sieci do Orange.

4 dni robocze, to zwykłe krótki okres. W regulaminie jest mowa o 10 dniach roboczych, podejrzewam, że to był jakiś sugerowany lub przybliżony czas. Osobiście bym poczekał. Jak masz wątpliwości, to skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt
Anonim

Nie dotyczy

Przeniesienie numeru z innej sieci do Orange.

@Bart75, w regulaminie tyle wyczytałem ( w skrócie), o ile wszystkie warunki zostaną spełnione. Spójrz jeszcze na maila...spam też przejrzyj.

Klient/Nowy Użytkownik tworzy ofertę, za pośrednictwem konsultanta Telesprzedaży lub samodzielnie w sklepie internetowym orange.pl, wskazując z jakiego planu taryfowego Orange na abonament/mix będzie korzystał z ewentualnym zamówieniem sprzętu. Warunkiem zawarcia w/w Umowy i przesłania kurierem dokumentów Umowy z intencją przeniesienia przydzielonego numeru i zamówionego sprzętu jest spełnienie warunków wynikających z: aktualnie obowiązującego Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych dla Abonentów/Użytkowników Orange, w ramach której dochodzi do przeniesienia numeru, Regulaminu promocji, Regulaminu zakupów w sklepie internetowym orange.pl oraz Telesprzedaży obowiązującym dla wybranej oferty, Cennika, Ustawy oraz Rozporządzenia.
W przypadku pozytywnej weryfikacji zamówienia składanego w sklepie internetowym orange.pl przez Orange Polska S.A. do Klienta/Nowego Użytkownika zostanie przesłane na jego adres emailowy (podany podczas składania zamówienia) potwierdzenie możliwości zawarcia Umowy z informacją o wysłaniu kurierem dokumentów niezbędnych do jej zawarcia i złożenia wniosku o przeniesienie przydzielonego numeru do oferty Orange świadczonej na Mobilnej Sieci Orange. W kanale Telesprzedaży potwierdzenie możliwości zawarcia Umowy i wysłanie kurierem dokumentów przekazywane jest podczas rozmowy z konsultantem.
W ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia wysyłane są za pośrednictwem kuriera, albo w innej prawnie dopuszczalnej formie uzgodnionej z Klientem/Nowym Użytkownikiem, dokumenty, dotyczące przeniesienia przydzielonego numeru, to jest: wniosek o przeniesienie przydzielonego numeru do Mobilnej Sieci Orange /Usługi Stacjonarnej na Mobilnej Sieci Orange z pełnomocnictwem dla Orange Polska S.A. do dokonania wszelkich czynności związanych z przeniesieniem przydzielonego numeru, oświadczenie którego wzór stanowi załącznik do Rozporządzenia oraz tylko w przypadku Klienta ; potwierdzenie technicznej możliwości świadczenia usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru z wnioskiem o rozwiązanie Umowy z dotychczasowym operatorem.


Zespół Nasz Orange
  • 2930
  • 10917
  • 64

Przeniesienie numeru z innej sieci do Orange.

@Bart75, kurier dotarł do Ciebie? Jaki był finał zamówienia?