Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Płatność w sklepie play


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Płatność w sklepie play

Witam, 

Mam problem z płatnością w sklepie play. Chciałbym żeby doliczało zakupy do abonamentu, jednak gdy chcę dodać taką formę płatności jest napisane, że moje konto stwarza zagrożenie (OR-DVASA2-04).

Jak to naprawić?

Dodam, że mam tak na różnych urządzeniach i kartach sim ale każda ma taką samą umowe. Wcześniej działało.

4 ODPOW. 4
Anonim

Nie dotyczy

Płatność w sklepie play

Wypada poprzez czat czy bok wyjaśnić sprawę, rachunki płacisz terminowo i żadnych problemów z płatnościami nie masz, bo jak coś jest nie tak to w sklepie Play nic nie kupisz, blokada od Orange wnioskuję.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36214
  • 1366

Płatność w sklepie play

Nie korzystałeś ostatnio z odstąpienia od zakupów kub zakładałeś blokadę na usługi elektroniczne?

Zespół Nasz Orange
  • 2932
  • 10932
  • 64

Płatność w sklepie play

https://support.google.com/googleplay/answer/1267137?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=pl - zerknij tutaj. Szczególnie pomoc pod tytułem: Wyświetla się komunikat „Płatność została odrzucona z powodu problemu z kontem”.


Zespół Nasz Orange
  • 2932
  • 10932
  • 64

Płatność w sklepie play

@Daniel1404, udało się rozwiązać problem z Doliczeniem do rachunku?