- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność w sklepie play
Witam,
Mam problem z płatnością w sklepie play. Chciałbym żeby doliczało zakupy do abonamentu, jednak gdy chcę dodać taką formę płatności jest napisane, że moje konto stwarza zagrożenie (OR-DVASA2-04).
Jak to naprawić?
Dodam, że mam tak na różnych urządzeniach i kartach sim ale każda ma taką samą umowe. Wcześniej działało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność w sklepie play
Wypada poprzez czat czy bok wyjaśnić sprawę, rachunki płacisz terminowo i żadnych problemów z płatnościami nie masz, bo jak coś jest nie tak to w sklepie Play nic nie kupisz, blokada od Orange wnioskuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność w sklepie play
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność w sklepie play
https://support.google.com/googleplay/answer/1267137?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=pl - zerknij tutaj. Szczególnie pomoc pod tytułem: Wyświetla się komunikat „Płatność została odrzucona z powodu problemu z kontem”.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność w sklepie play
@Daniel1404, udało się rozwiązać problem z Doliczeniem do rachunku?