- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy
Witam.
Jestem klientem Orange od kilkunastu lat (jeszcze od czasów Idei). Do tej pory podczas przedłużenia umowy zawsze otrzymywałem jakieś korzystne rabaty (np. obniżano jednorazową opłatę za telefon, kwotę abonamentu itp.).Moja obecna umowa kończy się 26.12.2017 r. przy czym konsultanci Orange już teraz dzwonią do mnie proponując jej przedłużenie, niestety nie proponują żadnych lepszych warunków ponad te, które mogę sobie sam skonfigurować na stronie. A teraz do meritum:
Jestem zainteresowany telefonem Xperia XZ, na który dostałem od Orange następujące propozycje:
1. Umowa na 24 miesiące z opłatą miesięczną w wysokości 119,99 zł i jednorazową opłatą za telefon 469 zł, w tym rozmowy, smsy i mmsy nielimitowane oraz 10 GB internetu (łącznie 2 879,76 zł)
2. Umowa na 36 miesięcy z opłatą miesięczną w wysokości 102,99 zł bez opłat na start, w tym rozmowy, smsy i mmsy nielimitowane oraz 15 GB internetu (łącznie 3 707,64 zł)
Dodam, że nie jestem zainteresowany umową na 36 miesięcy ani wysokimi opłatami za telefon na start, więc żadna z tych ofert nie jest dla mnie atrakcyjna. Niestety Pan konsultant na infolinii nie jest w stanie zaproponować mi lepszych warunków (co jest dla mnie zrozumiałe - w końcu to tylko konsultant).
A teraz najlepsze: zanim skontaktował się ze mną przedstawiciel z Orange zadzwonili do mnie z T-Mobile oferując:
- telefon Xperia XZ z umową na 24 miesiące i jednorazową opłatą na start w wysokości 69 zł, w tym nielimitowane rozmowy, smsy i mmsy oraz NETFLIX na 1 rok za darmo z opłatą miesięczną 120 zł, przy czym opłata miesięczna do końca umowy z Orange czyli do końca bieżącego roku to 1 zł (łącznie 2473,00 zł). Jest to oferta ogólnie dostępna na stronie tego operatora.
Zadzwoniłem jeszcze raz do Orange z prośbą o zaproponowanie przynajmniej równoważnych warunków do tych z T Mobile, bo wolałbym kontynuować współpracę, ale tym razem Pan konsultant najwyraźniej poddenerwowany sam podziękował mi za rozmowę.
Naprawdę ubolewam nad taką polityką firmy Orange, że nie ma osoby na tyle kompetentnej, która mogłaby - proponując odpowiednie warunki - przekonać długoletniego i dotychczas lojalnego klienta do kontynuacji korzystania z usług firmy. Z ciężkim sercem ale będę musiał pójść w kierunku lepszych finansowo i rzeczowo warunków jakie proponuje operator - choć po cichu liczę na to, że ktoś się jeszcze obudzi i jednak skontaktuje się ze mną w ciągu najbliższych dni. Chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie wybiera droższej oferty tylko i wyłącznie z powodu sentymentów.
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy
Witaj @Camill
Osobiście poczekałbym jeszcze trochę. Zawsze coś może się zmienić. Im bliżej końca umowy, tym korzystniejsze warunki przedstawia operator. Dzwonią do Ciebie teraz, bo już są możliwe tzw "widełki" z przedłuzeniem umowy, czyli trzy miesięczny okres "zazębienia umów". Dwa miesiące to nie dużo, a "nóż/widelec" wpadnie nowa promocja. Co do konsultanta, zawsze możesz zgłosić zażalenie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy
Hej.
Dzięki za odpowiedź. Ja chętnie poczekam bo w zasadzie nic mnie nie goni. Boję się tylko, że za chwilę oferta u innego operatora może być niedostępna lub wyprzedany zostanie telefon (już teraz w niektórych sieciach telefon jest dostępny jedynie z ekspozycji), który mnie interesuje, zwłaszcza, że na rynku w przedsprzedaży pojawiła się Xperia XZ1...
A na konsultanta nie chcę się żalić bo zdaję sobie sprawę, że jego praca również nie należy do najłatwiejszych 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy
Dzisiaj operatorzy prześcigają się w promocjach. Współpraca T-Mobile z Netflixem jest ofertą bardzo młodą...Orange na pewno zrobi ofertę wychodzącą na przeciw konkurencji 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy
Akurat na Netflixie mi jakoś szczególnie nie zależy - dla mnie liczą się głównie okres trwania umowy (nie dłuższy niż 24 m-ce), Wysokość abonamentu wraz z ratą za telefon (nie więcej niż 120 zł) i jednorazowa opłata za telefon na start (nie więcej niż 100 zł). To wszystko i myślę, że moje "wymagania" nie są jakieś kosmiczne - a dotychczas nie musiałem nawet niczego wymagać - firma Orange kontaktowała się ze mną i sama proponowała dodatkowe ulgi czy rabaty. Stąd moje zaskoczenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy
Wychodzę z założenia, że cierpliwość popłaca 😉 @Camill, bądź dobrej myśli. OPL nie raz mnie mile zaskoczyło 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »