Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy techniczne z internetem LTE


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32776
  • 38774
  • 1388

Jak to jest z tym LTE?

Internet mobilny ma swoją specyfikę. Każdy chyba uważnie czyta zapisy (przynajmniej powinien). Cytowany zapis o zmienności sieci powinien zapalić światło ostrzegawcze jeśli ktoś szuka jakiejkolwiek "gwarancji" przy tego typu usługach.

Poza tym pokaż w końcu ten regulamin gdzie masz zapisane korzystanie z internetu tylko w jednym miejscu.
Anonim

Nie dotyczy

Jak to jest z tym LTE?

Ja bym na miejscu Orange wysłał do Ciebie techników i jeśli na ich sprzęcie działa, to wystosował przeciwko Tobie pozew o działanie na szkodę firmy. Skoro do tej pory nie masz internetu, to sprawdź na jakimkolwiek sprzęcie - masz na telefonie internet LTE? Wszystko działa. 

 

Poza tym tak jak wspomina już któryś raz @Piotrekk85 - podaj ten regulamin, w którym jak mówiłeś jest uwzględnione to wszystko, co tu wymieniłeś. 

Inaczej po prostu kłamiesz w dodatku szkodząc Orange. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32776
  • 38774
  • 1388

Jak to jest z tym LTE?

Nie rozumiem powodu po co Orange ma wysyłać techników. Nawet jeśli ktoś stwierdzi, że będzie brak lub słaba jakość to przecież nikt na dachu domu z dnia na dzień nie postawi nowego nadajnika dla jednego klienta. To tak nie działa jak przy internecie stacjonarnym.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 33
  • 3
  • 0

Jak to jest z tym LTE?

Oczywiscie ze w jednym miejscu od kilku lat dziala.

 

A jest to internet BIUROWY z tego co udalo sie mi ustalic.

Tak wiec w biurze ja nie mam mozliwosci zarobkowania chociaz pol mojej pracy to praca zdalna!

Problem w tym ze nikogo nie bylo, nic nie grzebane wiec i pism nie ma. Na telefonie jest klapniete LTE, ledwo chodzi i to nie w miejscu gdzie jestem a w okolicy. Tutaj gdzie jestem bylo LTE na dobrym poziomie z naciskiem na BYLO. Teraz z 3g jest juz problem.

Anonim

Nie dotyczy

Jak to jest z tym LTE?

Masz rację, ale istnieje szansa, że technik stwierdzi brak możliwości wykonania usługi z powodu czynników niezależnych od dwóch stron - może coś obok niego powstało, co nagle bardzo utrudnia odbieranie sygnału - a tego nie sprawdzą zdalnie. I pomimo braku gwarancji to w sumie z szacunku do klienta i chęci zatrzymania go mogliby to zrobić. Bo może faktycznie coś nie działa i obie strony nie mają na to wpływu, a może to ten super sprzęt Cisco nawalił - nie da się wszystkiego stwierdzić zdalnie, a czasem po prostu ze względu na szacunek do klienta powinno się te zasady troszkę odsunąć na bok. 


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8005
  • 150

Jak to jest z tym LTE?

Internet mobilny, nie oznacza przemieszczania nadajników, a urządzeń końcowych (smartfon), które przemieszczając się mogą korzystać z sieci mobilnej. Internet mobilny nigdy nie zastąpi internetu stacjonarnego. Przynajmniej na dzień dzisiejszy. 🙂


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 33
  • 3
  • 0

Jak to jest z tym LTE?

Dodam ze przez kilka lat bylo wszystko ok z malymi przerwami ktore bylem w stanie zaakceptowac. Machnalem reka i po dniu albo tygodniu wracalo do normy.

Jednak od wrzesnia nie mam niestety internetu ani na 4g ani na 3g. To co jest to jest jakas kpina. Poczty nie mozna sprawdzic a co dopiero normalnie pracowac.

 

Pisalem ze nie spadalo ponizej 30Mb/s i to wystarczalo ale teraz sie okazuje ze mam mniej niz 0,5 Mb/s a nawet mniej. Sprzet byl sprawdzany, karty wymieniane, strefy od nowa przydzielane. Wszystko co moglem zrealizowac ze swojej strony zrealizowalem bez szemrania. Dodatkowo nadmienic warto ze ja musialem ponosic koszty nowego sprzetu, paliwa na dojazdy do punktu jak rowniez dokupowania pakietow u konkurencji.

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32776
  • 38774
  • 1388

Jak to jest z tym LTE?

W wątku pojawiła się możliwa przyczyna sytuacji czyli zakłócenia zewnętrzne. Zwykle jest to związane z używaniem przez kogoś nielegalnego repeatera. To nie jest przyczyna zależna od Orange. Można próbować skorzystać z trybu polubownego, ale nie zawsze jest to możliwe.

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8005
  • 150

Jak to jest z tym LTE?


@r35napisał(-a)

 

Pisalem ze nie spadalo ponizej 30Mb/s i to wystarczalo ale teraz sie okazuje ze mam mniej niz 0,5 Mb/s a nawet mniej. Sprzet byl sprawdzany, karty wymieniane, strefy od nowa przydzielane. Wszystko co moglem zrealizowac ze swojej strony zrealizowalem bez szemrania. Dodatkowo nadmienic warto ze ja musialem ponosic koszty nowego sprzetu, paliwa na dojazdy do punktu jak rowniez dokupowania pakietow u konkurencji. 


Z Regulaminu Świadczenia Usług: 

 

Pokaż szczegóły
5. Informujemy, że zasoby naszych Sieci są ograniczone i zmienne. Prędkość przesyłania danych może ulegać zmianie. Zależy ona od takich czynników, jak obciążenie stacji nadawczej, siły odbieranego sygnału stacji nadawczej, warunków atmosferycznych, technologii, czy urządzeń, z których Państwo korzystacie. Nie możemy zagwarantować osiągnięcia maksymalnej prędkości przesyłania danych w ramach Usług mobilnych z uwagi na wyżej wymienione czynniki. Gospodarując zasobami naszej sieci bierzemy pod uwagę interes wszystkich naszych Abonentów, zasoby rozdzielamy w ten sposób, aby zapewnić każdemu z Państwa najlepszą jakość świadczonej Usługi w danych warunkach. To może wpłynąć na prędkość przesyłania danych dla poszczególnych Abonentów.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 33
  • 3
  • 0

Jak to jest z tym LTE?

Nielegalny repeater o mocy polowy przekaznika?

Litosci... nawet najlepsze chinskie lapki nie robia tak dobrego sprzetu w rynku SOHO.

I to repeater ktory ogarnie kilka km2 ;D

 

Predzej uwierze w atak elfow na przekaznik niz w repeater tak dzialajacy.

 

Dzis zglosilem kolejny raz prosbe o kontakt pracownika orange na infolini w sprawie zalatwienia sprawy i nikt sie nie odezwal. Ponoc do 24 godzin. Sprawdzimy jak orange liczy 24h i jak wolno mija tam czas.