10-12-2016
18:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-12-2016
18:46
Problem ze strefą domową
Witam, chciałbym aktywować w swojej ofercie strefę domową, jednak taka opcja w ogóle nie wyświetla się w zakładce Mój Orange -> Usługi ekstra, mimo, że powinna. Wie ktoś jak można ją włączyć? 🙂
Etykiety:
4 ODPOW. 4
10-12-2016
19:27
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-12-2016
19:27
Problem ze strefą domową
10-12-2016
19:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-12-2016
19:45
Problem ze strefą domową
Tak, moja taryfa to Internet 2w1 za 79,90 który ma nielimitowany internet w strefie domowej, a poza nią 90 GB, które nie wystarcza :). Także ma ktoś pomysł jak ją włączyć?
10-12-2016
20:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-12-2016
20:18
Problem ze strefą domową
@int_main jeżeli nie udaje się to zgodnie z opisem na stronie, to sugeruję kontakt z BOK. Dawno tego nie przypominałem - bezkosztowo - poprzez mobilną aplikację MójOrange (w smartfonie) pod warunkiem zalogowania sę do niej danymi użytkownika mobilnych usług Orange (abonament, internet, karta) - u dołu ekranu jest możliwość połączenia albo czatu z Konsultantem.
10-12-2016
20:28
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-12-2016
20:28
Problem ze strefą domową
A jesteś zalogowany na konto właściwej usługi?