Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z zamówieniem na przeniesienie.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Problem z zamówieniem na przeniesienie.

Witajcie! Mam pewien problem, może ktoś miał podobny i wie co zrobić, bo i bok i sklep mnie totalnie zlewają... 12 grudnia złożyłem zamówienie (jeszcze w trakcie szalonych dni) na przeniesienie numeru - przez sklep internetowy, konkretnie to jego infolinię... i zaczął się cyrk. Moje podejrzenia wzbudził fakt, że nie dostałem e-maila z potwierdzeniem zamówienia i kodem do sprawdzania statusu... po dwóch dniach jednak przyszła wiadomość, że zamówienie zostało wprowadzone. Od tego czasu, czyli od 14 grudnia ani drgnęło. Telefony do sklepu nie pomagają, bo oni mogą tylko sprawdzić status zamówienia. Pisałem do bok - cisza. Na infolini ogólnej twierdzą, że oni nawet nie są w stanie sprawdzić zamówienia ze sklepu internetowego. Normalnie kwadratura koła. Nowego zamówienia, nawet jakbym chciał, złożyć nie mogę, bo stare aktywne. Ile godzin spędziłem dzwoniąc na infolinie nawet nie zliczę. Coś mnie już trafia z tą firmą, tu nic się nie da... ktoś może miał podobnie i coś wskurał? Zależy mi na tym, żeby to cholerne zamówienie zrealizowali, bo oferta była dobra, ale czas płynie a mi się powoli kończy umowa w play... 

12 ODPOW. 12
Anonim

Nie dotyczy

Problem z zamówieniem na przeniesienie.

Dzwoniłeś bezpośrednio do e-sklepu - 510 700 700???


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Problem z zamówieniem na przeniesienie.

Spędziłem z nimi na rozmowach łącznie tylko kilka godzin... więc w sumie, to chyba tak. Tak jak mówię, co najmniej 2 osoby miały mnie powiadomić telefonicznie o rozwiązaniu problemu (cały czas cisza), 2 inne składały dyspozycje do działu wewnętrznego (guzik dało). Cała reszta mówi, że trzeba czekać, kiedyś przejdzie. Tylko jak to błąd techniczny, to sęk w tym,  że pewnie nigdy nie przejdzie...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32801
  • 38984
  • 1390

Problem z zamówieniem na przeniesienie.

Infolinia ogólna niestety nie widzi zamówień ze sklepu www.
Kontakt to na infolinię e-sklepu 510700700.

A na jakim statusie jest obecnie zamówienie?
Można zaszła konieczność wpłaty depozytu? A niestety oferty z depozytem przez www się nie kupi...

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Problem z zamówieniem na przeniesienie.

Status jest z tego co mi mówili: wyrażono zgodę na kontynuację. Dalej kaplica. Nikt nawet sie nie zająknął o depozycie czy czymkolwiek... Żeby na tej infolini e-sklepu jeszcze mogli coś zrobić, to by w ogóle bajka była.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32801
  • 38984
  • 1390

Problem z zamówieniem na przeniesienie.

A To Twoja pierwsza umowa z Orange?

Oferta z telefonem czy bez? Na raty czy za jednorazową opłatę? Tani czy drogi telefon?

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Problem z zamówieniem na przeniesienie.

Mam już usługi stacjonarne w orange, wybrałem w trakcie szalonych dni w promocji Samsunga S7 na przeniesienie nr. Wcześniej zamówiłem huaweia, ale zwróciłem bo wyszły nowe promocje. Miałem potwierdzenie zwolnienia zamówienia przed złożeniem nowego, zresztą z tego co mi powiedziano inaczej i tak by nie przeszło.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32801
  • 38984
  • 1390

Problem z zamówieniem na przeniesienie.

A między zamówieniem huawei a samsunga minął miesiąc?
Jeśli nie, to po prostu aktywacje są zblokowane z uwagi na wzięcie dwóch aparatów w krótkim czasie.

Czy odstąpienie/zwrot na huawei jest zakończone?

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Problem z zamówieniem na przeniesienie.

Załatwiłem to w ten sposób, że jednego dnia odmówiłem przyjęcia huawei i nastąpił zwrot do nich, a w necie pojawiła się informacja, iż zamówienie zostało zwolnione. Wówczas złożyłem nowe przez infolinię e-sklepu. Zamówienie przeszło. Wobec tego nie brałem dwóch aparatów, ale może to ma jakiś związek. Jak w takim razie ruszyć to dalej? Skoro system przepuścił zamówienie, a dalej je zablokował?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32801
  • 38984
  • 1390

Problem z zamówieniem na przeniesienie.

A dostałeś informację o anulowaniu zamówienia?
być może kurier długo trzymał przesyłkę, masz może stary numer listu przewozowego, warto sprawdzic na stronie firmy kurierskiej czy dotarła do nadawcy lub jakiś magazyn

Sugerowałbym skontaktowanie się z infolinią e-sklepu i sprawdzenie czy stare zamówienie jest anulowane.