Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z siecią 5G

ROZWIĄZANE

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 53
  • 0

Problem z siecią 5G

A jaki telefon pan/i ma?


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Problem z siecią 5G

@Fan5G  Orange ma specyficzne wymagania i jeśli sprzęt nie jest zakupiony u operatora do usługi mogą działać nieprawidłowo lub wcale, tyczy się to VoWi-Fi, VoLTE czy też 5G.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14453
  • 59385
  • 722

Problem z siecią 5G

@Fan5G Samsung A52s 5G


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19968
  • 57750
  • 784

Problem z siecią 5G

@Fan5G na stronie:

https://www.orange.pl/view/5g

nie widzę Twojego modelu telefonu, więc to jedna z przyczyn, która powoduje, że 5G w Orange nie będzie działał na tym modelu. Kolejny wymóg, to najlepiej, żeby telefon do obsługi 5G był zakupiony z dystrybucji Orange.

T-Mobile oraz Play mają widocznie inne wymagania i większość telefonów z wbudowanym 5G w tych sieciach działa. Osobiście sprawdzałem 5G we fiolecie na telefonie z dystrybucji Orange i działa bez problemów.

 

Jeszcze poruszyłbym sprawę karty SIM. Zakładam, że masz w miarę nową, obsługującą już LTE. Jeśli nie, to można wymienić ja samodzielnie lub w salonie na najnowszą. Niestety trzeba się liczyć z ewentualnymi kosztami za wymianę w salonie, natomiast samodzielnie taka opcja jest płatna, ale szybsza do zrealizowania. 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 53
  • 0

Problem z siecią 5G

Czy kiedyś dodadzą mój model telefonu do listy?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19968
  • 57750
  • 784

Problem z siecią 5G

@Fan5G lista jest cały czas uzupełniana, więc może Twój model telefonu pojawi się na niej. Możesz również założyć pomysł:

https://nasz.orange.pl/t5/forums/postpage/board-id/Nasz-Orange-Pomysly

Być może wtedy będzie szybsza reakcja od strony Orange. Ja zagłosuje.

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19968
  • 57750
  • 784

Problem z siecią 5G


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Problem z siecią 5G

Oczywiście głos na pomysł oddany 👍


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 26
  • 0

Problem z siecią 5G

Witam. A zatem jedyna opcja na wsparcie 5G (nawet w przypadku wykupienia płatnej usługi 5G Pass!) w Orange to dodawanie nieobsługiwanych urządzeń model po modelu, sztuka po sztuce? 👽

 

Czy może "5G NSA Disconnected" podawane przez NetMonstera w moim Realme GT2 Pro da się wytłumaczyć w inny sposób? VoLTE działa od zawsze, OFnK, 5G Pass włączony, zasięg jest (agreguje 4CA, w tym 2100MHz; przez pierwszy tydzień po włączeniu 5G Passa szło tylko na 2100, ale zdecydowanie nie było to 5G).


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19968
  • 57750
  • 784

Problem z siecią 5G

@djluke obecnie 5G działa tylko na częstotliwości 2100 MHz. Niestety przetarg, który był rozpoczęty na częstotliwość 3,6 GHz został zatrzymany, a nowy nie został ogłoszony, więc operatorzy nową technologię wepchnęli na częstotliwość 2100 MHz. Dlatego tak a nie inaczej działa obecne 5G.