- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią 5G
@Fan5G Orange ma specyficzne wymagania i jeśli sprzęt nie jest zakupiony u operatora do usługi mogą działać nieprawidłowo lub wcale, tyczy się to VoWi-Fi, VoLTE czy też 5G.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Fan5G na stronie:
nie widzę Twojego modelu telefonu, więc to jedna z przyczyn, która powoduje, że 5G w Orange nie będzie działał na tym modelu. Kolejny wymóg, to najlepiej, żeby telefon do obsługi 5G był zakupiony z dystrybucji Orange.
T-Mobile oraz Play mają widocznie inne wymagania i większość telefonów z wbudowanym 5G w tych sieciach działa. Osobiście sprawdzałem 5G we fiolecie na telefonie z dystrybucji Orange i działa bez problemów.
Jeszcze poruszyłbym sprawę karty SIM. Zakładam, że masz w miarę nową, obsługującą już LTE. Jeśli nie, to można wymienić ja samodzielnie lub w salonie na najnowszą. Niestety trzeba się liczyć z ewentualnymi kosztami za wymianę w salonie, natomiast samodzielnie taka opcja jest płatna, ale szybsza do zrealizowania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią 5G
Czy kiedyś dodadzą mój model telefonu do listy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią 5G
@Fan5G lista jest cały czas uzupełniana, więc może Twój model telefonu pojawi się na niej. Możesz również założyć pomysł:
https://nasz.orange.pl/t5/forums/postpage/board-id/Nasz-Orange-Pomysly
Być może wtedy będzie szybsza reakcja od strony Orange. Ja zagłosuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią 5G
Zachęcam do zagłosowania na pomysł @Fan5G:
https://nasz.orange.pl/t5/Pomys%C5%82y/Dodanie-modelu-do-wspierania-sieci-5G/idc-p/300588
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią 5G
Witam. A zatem jedyna opcja na wsparcie 5G (nawet w przypadku wykupienia płatnej usługi 5G Pass!) w Orange to dodawanie nieobsługiwanych urządzeń model po modelu, sztuka po sztuce? 👽
Czy może "5G NSA Disconnected" podawane przez NetMonstera w moim Realme GT2 Pro da się wytłumaczyć w inny sposób? VoLTE działa od zawsze, OFnK, 5G Pass włączony, zasięg jest (agreguje 4CA, w tym 2100MHz; przez pierwszy tydzień po włączeniu 5G Passa szło tylko na 2100, ale zdecydowanie nie było to 5G).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią 5G
@djluke obecnie 5G działa tylko na częstotliwości 2100 MHz. Niestety przetarg, który był rozpoczęty na częstotliwość 3,6 GHz został zatrzymany, a nowy nie został ogłoszony, więc operatorzy nową technologię wepchnęli na częstotliwość 2100 MHz. Dlatego tak a nie inaczej działa obecne 5G.