- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry. Mam problem z siecią 5G. Mieszkam w Łomiankach i wg mapy całe Łomianki są w zasięgu pomarańczowego 5G. Mam abonament Plan 60, który umożliwia mi korzystanie z 5G. Mam telefon, który obsługuje sieć 5G ( Realme 8 5G). Mam włączoną funkcje 5G. Mam spełnione wszystkie warunki i mi nie działa 5G. Robienie resetu ustawień karty SIM oraz telefonu nie pomogło. Wyjmowanie i wkładanie karty SIM też nie pomogło. Wyłączanie i włączanie funkcji 5G też nie pomogło. Proszę pomóżcie. P.S Dzwoniłem na infolinię i to też nie pomogło.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Fan5G na stronie:
nie widzę Twojego modelu telefonu, więc to jedna z przyczyn, która powoduje, że 5G w Orange nie będzie działał na tym modelu. Kolejny wymóg, to najlepiej, żeby telefon do obsługi 5G był zakupiony z dystrybucji Orange.
T-Mobile oraz Play mają widocznie inne wymagania i większość telefonów z wbudowanym 5G w tych sieciach działa. Osobiście sprawdzałem 5G we fiolecie na telefonie z dystrybucji Orange i działa bez problemów.
Jeszcze poruszyłbym sprawę karty SIM. Zakładam, że masz w miarę nową, obsługującą już LTE. Jeśli nie, to można wymienić ja samodzielnie lub w salonie na najnowszą. Niestety trzeba się liczyć z ewentualnymi kosztami za wymianę w salonie, natomiast samodzielnie taka opcja jest płatna, ale szybsza do zrealizowania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią 5G
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią 5G
Tylko że ja nie mam ikony 5G tylko mam LTE lub LTE+
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią 5G
Telefon zakupiony na wolnym rynku czy w Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią 5G
Dlatego może nie mieć wsparcia. Kontakt z BOK w celu potwierdzenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią 5G
Najśmieszniejsze jest to że w T-Mobile jest taka sama częstotliwość sieci 5G co w Orange. W T-Mobile działała mi bez problemu sieć 5G a w Orange nie.
Czyli?
________________
* Scalenie wpisów – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią 5G
Czyli może nie być wsparcia. Jesteś w zasięgu 5G w paśmie 2100MHz ??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z siecią 5G
@Fan5G mieszkam w Łomiankach, mam ikonę 5G, ale speetesty LTE. Jutro coś zerknę i posprawdzam
- « Poprzedni
- Następny »