- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numeru
peihaaa napisał(-a):
Dzwonilem dzis do orange i chcialem otwarcia zgloszenia to dzial techniczny powiedzial.ze mam zadzwonic do tmobile i prosic ich ze jak maja problem z dostarczeniem tych sms to zeby skontaktowali sie z nimi a jak spytalem.faceta z orange czeglmu on sie nie skontaktuje z nimi tzn orange z nimi to stwierdzil.ze to jest kontrolowane przez uke ich konwersacje pomiedzy sieciami i lepiej zeby to tmobile skontaktowalo sie z orange a nie na odwrot
Ech, @peihaaa to co ci odpowiadają przedstawicielie sieci nazywa się SOA#1
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numeru
@peihaaa, wiesz, ja się na tych bazach klientów, oznaczeniach co, kto, skąd... wcale nie znam, ale tak mnie się zdaje że problem tkwi w tym że pierwotnie numer był w MobileViking (chyba, że pomyliłem operatorów) a jak przenosiłeś, to wskazywałeś że TMobile... i przez to esemesy się gubią pomiędzy serwerami... że faktyczne przyporządkowanie karty SIM jest inne niż wprowadzane do baz klientów... ale tak czy siak kwestia błędów komunikacyjnych międzyoperatorskich, więc zdecydowanie UKE powinien pomóc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numeru
peihaaa napisał(-a):
Tak mobile viking i nie tmobile tylko orange. Przenosilem.numer z mobile viking do orange i w formularxu na stronie podawalem ze jest to mobile viking . Takze ja ze swojej strony podawalem wszystko dobrze widocznie ktos cos spartolil i.nie chce wziasc tego na siebie. Juz znalazlem.na stronie uke formularz zgloszeniowy i poszlo zgloszenie dodatkowo w pon wykonam telefon
@peihaaa, oki, wplątałem tmobile, bo używałeś tej nazwy, ale uleciało mi że jako oznaczenie banku, a nie operatora telefonicznego... ale to nie wiele zmienia, chyba zgadzasz się ze mną, że dzięki UKE masz szansę na rozwiązanie problemu, skoro to już tyle trwa i operator Orange - Twój obecny dostawca usług, nie jest w stanie go usunąć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przychodzącymi SMS-ami po przeniesieniu numeru
mam ten sam problem po przeniesieniu z play do orange, kody z mbanku mi nie dochodzą. jak się sprawa rozwiązała?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przychodzącymi SMS-ami po przeniesieniu numeru
Zgłoś problem na bok http://orange.pl/kontakt
- « Poprzedni
- Następny »