- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numeru
Na ta chwile wyglada to tak
Orange:
Twierdza ze te sms nie dochodza do ich centrum a skoro nie dochodza a w tmobile widnieje jako wyslane to ich wina i kaza kontaktowac sie z nimi( u nich nie ma zadnych bledow było robione zgloszenie i 3 razy dzwonilem je otwierac twierdza ze wszystko ok z ich strony.
Tmobile:
Opis wygląda na błędne przeniesienie numeru. W tej sytuacji zwykle winny jest operator, od którego numer przenoszono. Dział przenoszalności Orange powinien wystosować informację do tego operatora o poprawienie ustawień na numerze.
Mobile viking(poprzedni operator)
Twierdza ze ten numer juz jest w orange to tylko orange może cokolwiek ingerowac w ten numer
Czy jest jakis tutaj spec ktokolwiek kto mi pomoze?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numeru
peihaaa napisał(-a):Na ta chwile wyglada to tak
Orange:
Twierdza ze te sms nie dochodza do ich centrum a skoro nie dochodza a w tmobile widnieje jako wyslane to ich wina i kaza kontaktowac sie z nimi( u nich nie ma zadnych bledow było robione zgloszenie i 3 razy dzwonilem je otwierac twierdza ze wszystko ok z ich strony.
Tmobile:
Opis wygląda na błędne przeniesienie numeru. W tej sytuacji zwykle winny jest operator, od którego numer przenoszono. Dział przenoszalności Orange powinien wystosować informację do tego operatora o poprawienie ustawień na numerze.
Mobile viking(poprzedni operator)
Twierdza ze ten numer juz jest w orange to tylko orange może cokolwiek ingerowac w ten numer
Czy jest jakis tutaj spec ktokolwiek kto mi pomoze?
Czyli wygląda na to, że trafiłem z tymi serwerami... niestety więcej nie jestem w stanie pomóc... musisz "drążyć" czyli ... reklamować błędy w świadczeniu usług, chyba jednak u obecnego dostawcy, nawet jeżeli technicznie problem jest w bazach Tmobile, czy też Viking... to muszą to wyjaśnić między operatorami...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numeru
Banki korzystają z różnych bramek w zależności od sieci.
Jak przenosisz numer, trzeba go odświeżyć, aby poszło na właściwą bramkę w sieci której jesteś.
Rozwiązaniem zwykle jest na chwilę ustawienie innego numeru, a potem znowu na te stary.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numeru
@peihaaa na stronie UKE znalazłem takie zdanie "W przypadku problemów związanych z przeniesieniem numerów, prosimy o kontakt z Centrum Informacji Konsumenckiej UKE." Na Twoim miejscu skorzystałbym ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numeru
To Orange powinien się kontaktować z T-Mobile/Mobile Viking przez działy związane MNP.
Poza tym niedawno była awaria platformy UKE przez którą przenoszone są numery, może tam powstał problwm.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem po przeniesieniu numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś