- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy
Witam
Mam problem związany z przeniesieniem numeru z sieci Play do sieci Orange. Dnia 14 stycznia podpisałem umowę Smart Plan LTE Wspólny MNP wraz z przeniesieniem dwóch numerów z sieci T-mobile oraz Play. Umowa z siecią Play kończyła się dnia 31 stycznia a w sieci T-mobile 31 marca. Pan przedstawiciel sieci Orange w sklepie Media Expert doradził mi aby umowa abonamentowa z siecią Orange rozpoczęła się z dniem 1 kwietnia czyli po zakończeniu umowy z siecią T-mobile a umowy z siecią Play nie wypowiadać i umowa ta przejdzie na czas nieokreślony i do momentu rozpoczęcia abonamentu w sieci Orange będę dalej płacił abonament w Play a 1 kwietnia numer będzie przniesiony do Orange. Tak też zrobiliśmy. Podpisaliśmy umowę i pozostało czekać do 1 kwietnia. Dnia 1 kwietnia numer z sieci T-mobile został przniesiony do Orange natomiast numer w sieci Play był ciągle aktywy w Play. Pojechałem do Pana z Orange gdzie dostałem informacjie że sieć Orange została poinformaowana że nie można przenieść numeru ponieważ numer jest nie aktywny.Wiadomość tą Orange otrzymało dnia 14 lutego natomiast do mnie nigdy takiej wiadomości nie wysłano. Pan poradził składać reklamacje w sieci Play dlaczego mój numer jest nieaktywny skoro płacę za niego abonament. Złożyłem reklamacje w Play, po czym dostałem informacje, że sieć Play nigdy nie otrzymała prośby o przeniesienie numeru do sieci Orange. Poprosiłem Pana z Orange o wniosek przeniesienia numerów po czym okazało się, że Pan sie pomylił i w wniosku wpisał, że oba numery które chcemy przeniesić są w sieci T-mobile. Pan stwierdził, że się "nie dogadaliśmy" gdzie od samego początku mówiliśmy, że jeden numer jest w t-mobile a drugi w play. Pan wysłał ponownie prośbę o przeniesienie mojego numeru tym razem już do sieci Play. Dnia 7 kwietnia otrzymałem wiadomość od sieci Orange, że planowana data przeniesienia mojego numeru nastąpi dnia 1 czerwca. Do tego czasu musiałbym płacić podwójnie abonament w sieci Play i w sieci Orange. Pan w Orange przyznaje że to jego błąd lecz nic z tym nie może zrobić jedynie co to jak już dojdzie do przeniesienia mojego numeru może wtedy złożyć reklamacje w moim imieniu do sieci Orange. Gdy poinformowałem Pana, że nie mam zamiaru płacić podwójnie abonamentu Pan powiedział że nic mu nie możemy udowodnić bo taki dokument podpisaliśmy tylko w dokumentach tych co dostaliśmy nigdzie nie ma mowy, że dwa numery są w sieci T-mobile a na zgłoszeniu o przeniesienie numerów które mi Pan wysłał nigdzie nie ma mojego podpisu. Co w takiej sytuacji mogę zrobić ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy
Moim zdaniem warto wycofać przeniesienie numeru i złożyć w innym trybie. Ew złożyć reklamację w Orange z oczekiwaniem bezpłatnego abonamentu do tego czasu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy
Przy wysyłaniu ponnownego zgłoszenia o przeniesienie numeru tym razem już do sieci Play także nic nie podpisywaliśmy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy
Witam Proszę zadzwonić po numer *100 albo 501100100
Proszę bardzo
Pozdrawiam
Piotr
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy
Piotrekk85 napisał(-a):
a co jest pod nr 501100100?
Dziwny numer lepiej skorzystać z aplikacji Mój Orange
________________
* Usunięto nieaktywny link do video – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem numeru z błędu sprzedawcy
Pewnie i tak nic z tym juz nie można zrobić W Media Expert na drugi raz nie podpisuj żadnych umów.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »